MPK Legnica

(2.83)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (13 z 34)

Autobusy przyjeżdżają w...
Autobusy przyjeżdżają w jakich godzinach chcą potrafią nawet w ogóle nie przyjechać... w dodatku ceny biletów w stosunku do takiej jakości są zdecydowanie zawyżone, rozkłady jazdy w zasadzie są nie potrzebne bo i tak autobusy albo się spóźniają bardzo albo nie przyjeżdżają

niezalogowany-uzytkownik

29.11.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Cóż można powiedzieć!....
Cóż można powiedzieć!. Linia numer 3 przystanek Jaworzyńska- Tatarska. Autobus odjechał mi bezczelnie z przed nosa po mimo to że kierowca widział że biegnę od ponad 200m. W dodatku przyjechał za wcześnie Powinien być 14:03. Przyjechał 13:58!!!!. Więc po co ustawiać grafik skoro kierowcy (nie wszyscy) ale większość) się go nie trzyma... chyba czas coś z tym zrobić!

Klient_V7NIb

07.06.2022

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie.
Fatalnie.

niezalogowany-uzytkownik

07.06.2022

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Linia 5 o...
Linia 5 o gogzinie 14 19 niebyła klimatyzowana górne kllapy były zamknięte . Po ludziach ciek pot. zastanawiam się cz dalej korzystać z MPK

Niezweryfikowany Klient_la05

15.09.2021

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Dzisiaj pseudo kierowca...
Dzisiaj pseudo kierowca ( starszy, w okularach) linja nr 3 Witelona , pl Wilsona (661 02 ) odjazd autobusu 12:52 , zatoczka autobusowa ma około 30 metrów albo i więcej a kierowcy zatrzymują się za każdym razem w innym miejscu ( czasami przy wiacie przystankowej czasami na środku zatoczki i jak dzisiaj ) na samym końcu zatoczki mimo że tłum ludzi stał w połowie zatoczki , na biegnących ludzi chętnych skorzystania z przejazdu autobusem, kierowca zamknął drzwi poczym odjechał z szyderczym uśmiechem na twarzy . Przewóz osób wymaga odpowiednich testów psychologicznych ale Legnickie mpk chyba ich nie stosuje skoro zatrudnia pseudo kierowców tego pokroju , moim zdaniem tak podły i opryskiwy kierowca który nie zabiera pasażerów jadących do pracy na strefę ekonomiczną ( którzy pewnie nie zdążyli na czas do pracy ) nie powinien mieć prawa bytu , wystarczyła by odrobina życzliwości by wszyscy byli zadowoleni a nie bezczelność i prostactwo , zatem ( panie kierowco ) czas zacząć korzystać z emerytury zamiast utrudniać życie innym ludziom z powodu kryzysu własnego wieku starczego , albo pracujemy jak się należy i własne kompleksy do kieszeni albo przed telewizor i do kościoła .

Niezweryfikowany Klient_yPIM

19.02.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła obsługa.
Bardzo miła obsługa.

zarejestrowany-uzytkownik

21.08.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zero profesjonalizmu, kierowca...
Zero profesjonalizmu, kierowca beznadziejny (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_9tiW

11.05.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Dziś jechałem linia...
Dziś jechałem linia nr 4. O godz. 13.05 i wysiadalem na przystanku na Jaworzynska obwodnica zachodnia na żądanie. Kierowca na przystanku się nie zatrzymał a stóp wciskalem wcześniej a kierowca mi wmawial że stóp nie był wcisniety i robił sobie głupie usmieszki powiedziałem mu by sprawdził monitoring a on na to że nie będzie sprawdzał żadnego monitoringu. Poprostu brak kultury. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

zarejestrowany-uzytkownik

18.09.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Em.

27.06.2013

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo sporadycznie korzystam...
Bardzo sporadycznie korzystam z usług komunikacji miejskiej, ale dzisiaj miałam taka przyjemność.Moja opinia dotyczy linii numer 3 , a dokładnie kierowcy.Do autobusu wsiadła starsza pani i spytała czy w jej wieku przejazdy są darmowe, bo jest nietutejsza i nie wie jak to jest w naszym mieście. Kierowca potwierdził, ale dla pewności skontaktował się prawdopodobnie z dyspozytorem, aby mieć 100% pewności. Zamienił z ta Panią kilka słów ,był bardzo sympatyczny. Gdy kupowałam u niego bilet używał zwrotów grzecznościowych , co niestety nieczęsto się zdarza o legnickich kierowców MPK.Oby było więcej takich kierowców jak ten , którego spotkałam dzisiaj.

zarejestrowany-uzytkownik

11.10.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Przyzwyczajona do Wrocławskiego...
Przyzwyczajona do Wrocławskiego MPK zauważyłam wiele rzeczy na plus. Mimo soboty autobusy w dość przystępnych odstępach. A co więcej 'mój' przyjechał punktualnie. Kilka przystanków dalej podeszła do mnie starsza pani. Osoba uprzejma, schludnie ubrana. Sama prosząc o bilety przedstawiła swój identyfikator. Szukając na szybko podałam pani bilety w obie strony. Pani nie miała nic przeciwko, przejrzała oba. Po chwili podeszła do mężczyzny, który nie miał bilety. Zamiast wypuszczać go na następnym przystanku (co widziałam kilka dni temu we Wrocławiu) przystąpiła do wypisywania mandatu. Wydawałoby się, że nic trudnego, ale dawno nie widziałam przyjemnej osoby, która rzetelnie wykonuje swoją pracę na takim stanowisku. Jedynym minusem był stary autobus. Jednak trasa krótka, a i tak ważniejsza dla mnie jest punktualność i przystępność.

Em.

20.02.2012

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Przyznać musze, iż...
Przyznać musze, iż rzadko korzystam z komunikacji miejskiej, lecz mam spore doświadczenie w tym zakresie z różnych miast w Polsce. I w tym miejscu pojawia się bardzo miłe zaskoczenie Miejskim Przedsiębiorstwem Komunikacji w Legnicy. Może to tylko szczęście, a może jest tak w większości przypadków. Mianowicie: -autobus przyjechał na przystanek zgodnie z rozkładem; -w autobusach można spokojnie zakupić bilety -autobusy są czyste, schludne i nowoczesne. Jednym słowem miła przejażdzka, porównując z niektórymi innymi miastami w kraju.

zarejestrowany-uzytkownik

09.11.2010

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Do pracy dojeżdżam...
Do pracy dojeżdżam autobusem nr 18. W piątek, kiedy wracałam z pracy, był bardzo duzy tłok. Wszyscy w autobusie mowili między sobą, że w godzinach szczytu powinny jeździc autobusy duże dwuosiowe albo "przegubowce".Autobusy linii 18 przejeżdżaja przez centrum handlowe Auchan, gdzie przysstanek jest na parkingu przysklepowym. Autobusy jadące w stronę oiedla muszą dodatkowo zrobić kółko na wąskich uliczkach parkingu ,żeby wjechac na przystanek, bo przystanek jest tylko jeden w obu kierunkach jazdy przy samym wejściu do sklepu Auchan.Samochodów parkujących bylo jak na tą porę dnia bardzo dużo, i w dodatku jedno auto typu combi stało krzywo wysunięte z szeregu.Kierowca autobusu bardzo powoli , ale jednak przejechal na przystanek. I właśnie wtedy stloczeni pasażerowie autobusu zgodnie stwierdzili, że na linii nr 18 nie mogą jeździc duże autobusy, bo po prostu nie dały by rady przejechać.Ja osobiście zawsze jestem pelna podziwu dla kierowców MPK , którzy są zmuszeni jeżdzic po wąskich i krętych uliczkach parkingu , bo właśnie tam usytuawano przystanek autobusowy.Jest to również niewygodne dla klientów Auchana, którzy korzystają z parkingu. Ale cóż, ktoś wazniejszy tak zarządził, zeby włśnie na parkingu zrobić przystanek. A kierowcy autobusów mają okazję pokazywać caly czas ,że sa dobrymi kierowcami. Brawo kierowcy duzych aut, czyli autobusów - pasażerowie i kierowcy malych aut jesteśmy pełni uznania dla Was.

basieńka

19.02.2010

Placówka

Nie zgadzam się (28)

MPK Legnica

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż MPK Legnica?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.