Mróz

(3.25)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 5)

Robiłam dziś w...
Robiłam dziś w tym sklepie zakupy. Wybór na półkach duży, chociaż sam sklep nie zajmuje zbyt dużej powierzchni. Nastawiony jest on na mięso i wędliny. Wyroby te mają bardzo dobre (były to już nie pierwsze moje zakupy w tym miejscu). Ceny mają atrakcyjne, w stosunku do pobliskiego Piotra i Pawła. Reszta asortymentu to po trochu warzyw i owoców, nabiału, pieczywa, napojów itp. Znajdzie się prawie wszystko, niestety kosztem bardzo ścisłego poukładania produktów. Przy wejściu znajdują się koszyki. Pracuje tam klika ekspedientek, przy czym pani przy kasie robi bardzo niemiłe wrażenie. Kasuje sprawnie, ale z odpychającą miną, jakby ktoś jej kazał tam pracować za karę. Sklep odwiedza dużo ludzi, toteż zdarza się błoto, czy piasek przy wejściu. Ale ogólnie polecam, głównie za jakość wędlin.

zalogowany_użytkownik

21.03.2012

Placówka

Poznań, Górna Wilda 100

Nie zgadzam się (0)
Sklep usytuowany tuż...
Sklep usytuowany tuż przy deptaku. Jest to jeden z nielicznych sklepów spożywczych w okolicy. Sklep wyposażony jest dość dobrze - ceny nie są zbyt wygórowane. Jednym z minusów są wąskie alejki i ciężko się przemieszcza po sklepie. Obsługa przy kasie jest beznadziejna. Pani sprzedająca robi to tak szybko, że nie zdążyłam dać jej drobnych a obsłużona została następna osoba. Nie wiedziałam ile mam dać bo już na kasie była inna kwota. Jest tam zupełne zamieszanie przy tej kasie. Rozumiem, że liczy się szybkość, ale bez przesady.

Monika_1434

14.10.2011

Placówka

Poznań, Górna Wilda 100

Nie zgadzam się (2)
W delikatesach Mróz...
W delikatesach Mróz przy Półwiejskiej można kupić nie tylko mięso i wędliny, ale również inne artykuły spożywcze w szerokim asortymencie, ale i w dość wysokich cenach. Panie na stanowisku z wędlinami były bardzo miłe i uśmiechnięte, nawet przystały na prośbę przechowania zakupów bez żadnego problemu, jednak kasjerka to prawdziwa zmora klientów. Z grymasem na twarzy wyciąga rękę po zakupy, a po ich przeskanowaniu pyta niemiłym tonem: "wszystko?". Ani "proszę", ani "dziękuję", o uśmiechu można zapomnieć. Niestety to psuje ogólnie pozytywne wrażenie.

SecretClient_2

15.02.2011

Placówka

Poznań, Górna Wilda 100

Nie zgadzam się (0)
Sklep znajduje się...
Sklep znajduje się w dość dobrze widocznym lokalu. Na tle innych budynków wyróżnia się żywą kolorystyką ścian oraz szyldów. Nastawia to pozytywnie klientów i zachęca do odwiedzenia go. W środku sklep prezentuje się dość dobrze. Na pierwszy rzut oka przestrzeń dostępna dla klienta jest duża. Niestety w aspekcie praktycznym robienia zakupów jest to błędne wrażenie. Wchodząc do sklepu klient musi pokonać dużą, pustą przestrzeń leżącą między drzwiami a chłodziarkami z towarem. Przestrzeń ta sprawia mylne wrażenie przestronności. Niestety podchodząc do chłodziarek z wyłożonym w nich asortymentem przestrzeń dostępna dla klienta gwałtownie się kurczy. Stoisko ustawione jest tak, że jedynie kilka osób równocześnie może oglądać oferowany towar. Sprawę komplikuje fakt, że w sklepie znajduje się jedna kasa. Zlokalizowano ją w końcu stoiska, przy ścianie bocznej sklepu. Przestrzeń przeznaczona dla osoby płacącej jest bardzo mała. Kolejka osób, które chcą dokonać zakupu, ustawia się automatycznie wzdłuż chłodziarek z towarem. Już kilka osób stojących w niej całkowicie zastawia chłodziarki z towarem. Uniemożliwia to innym klientom zorientowanie się w ofercie. W ten sposób skazani są oni na cierpliwe czekanie, aż kolejka się przesunie do przodu. W znacznym stopniu przedłuża to czas robienia zakupów i może wpływać na decyzje zakupowe podejmowane przez klientów. Układ towaru w chłodziarkach był jasny i czytelny. Zachowano w nim konsekwencję układu produktów według ich typu. Jedynym mankamentem było to, że towar leżał dość ciasno i w chłodziarkach całkowicie brakowało przestrzeni na nowe produkty. W czasie mojej wizyty w sklepie znajdował się jeden pracownik. Pojawił się przy stoisku po kilkunastu sekundach od mojego wejścia do sklepu. Był to młody wysoki mężczyzn. Ubrany był w nieestetyczny, pobrudzony strój firmowy, którego kolorystyka odpowiadała tej widocznej na zewnątrz sklepu. Barwy te były ładne, jednak sprawiały wrażenie chłodu, a nawet zimna, w jakim pracuje się w tym sklepie. Na głowie pracownika znajdował się czepek. Nie był też osobą nadzwyczaj miłą. Zapomniał o przywitaniu i pożegnaniu się ze mną. Obsłużył mnie szybko i sprawnie. Używał przy pracy foliowych jednorazowych rękawiczek. Wyraźnie podał cenę do zapłacenia oraz wysokość reszty. Podał mi też paragon, a zakup schował do reklamówki, którą otrzymałem bezpłatnie. Opuszczałem sklep jednak z trochę mieszanymi uczuciami. Na pewno lokal ten ma wiele pozytywów. Niestety minimalną przewagę mają w tym przypadku wady sklepu. W pierwszym rzędzie negatywne wrażenie robi to, co w sklepie jest najważniejsze – jakość obsługi. Stąd też niska ocena.

zarejestrowany-uzytkownik

11.02.2010

Placówka

Poznań, Górna Wilda 100

Nie zgadzam się (22)

Mróz

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Mróz?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?