Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Mróz
Treść opinii: Sklep znajduje się w dość dobrze widocznym lokalu. Na tle innych budynków wyróżnia się żywą kolorystyką ścian oraz szyldów. Nastawia to pozytywnie klientów i zachęca do odwiedzenia go. W środku sklep prezentuje się dość dobrze. Na pierwszy rzut oka przestrzeń dostępna dla klienta jest duża. Niestety w aspekcie praktycznym robienia zakupów jest to błędne wrażenie. Wchodząc do sklepu klient musi pokonać dużą, pustą przestrzeń leżącą między drzwiami a chłodziarkami z towarem. Przestrzeń ta sprawia mylne wrażenie przestronności. Niestety podchodząc do chłodziarek z wyłożonym w nich asortymentem przestrzeń dostępna dla klienta gwałtownie się kurczy. Stoisko ustawione jest tak, że jedynie kilka osób równocześnie może oglądać oferowany towar. Sprawę komplikuje fakt, że w sklepie znajduje się jedna kasa. Zlokalizowano ją w końcu stoiska, przy ścianie bocznej sklepu. Przestrzeń przeznaczona dla osoby płacącej jest bardzo mała. Kolejka osób, które chcą dokonać zakupu, ustawia się automatycznie wzdłuż chłodziarek z towarem. Już kilka osób stojących w niej całkowicie zastawia chłodziarki z towarem. Uniemożliwia to innym klientom zorientowanie się w ofercie. W ten sposób skazani są oni na cierpliwe czekanie, aż kolejka się przesunie do przodu. W znacznym stopniu przedłuża to czas robienia zakupów i może wpływać na decyzje zakupowe podejmowane przez klientów. Układ towaru w chłodziarkach był jasny i czytelny. Zachowano w nim konsekwencję układu produktów według ich typu. Jedynym mankamentem było to, że towar leżał dość ciasno i w chłodziarkach całkowicie brakowało przestrzeni na nowe produkty. W czasie mojej wizyty w sklepie znajdował się jeden pracownik. Pojawił się przy stoisku po kilkunastu sekundach od mojego wejścia do sklepu. Był to młody wysoki mężczyzn. Ubrany był w nieestetyczny, pobrudzony strój firmowy, którego kolorystyka odpowiadała tej widocznej na zewnątrz sklepu. Barwy te były ładne, jednak sprawiały wrażenie chłodu, a nawet zimna, w jakim pracuje się w tym sklepie. Na głowie pracownika znajdował się czepek. Nie był też osobą nadzwyczaj miłą. Zapomniał o przywitaniu i pożegnaniu się ze mną. Obsłużył mnie szybko i sprawnie. Używał przy pracy foliowych jednorazowych rękawiczek. Wyraźnie podał cenę do zapłacenia oraz wysokość reszty. Podał mi też paragon, a zakup schował do reklamówki, którą otrzymałem bezpłatnie. Opuszczałem sklep jednak z trochę mieszanymi uczuciami. Na pewno lokal ten ma wiele pozytywów. Niestety minimalną przewagę mają w tym przypadku wady sklepu. W pierwszym rzędzie negatywne wrażenie robi to, co w sklepie jest najważniejsze – jakość obsługi. Stąd też niska ocena.