Lorien

(3.15)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (6 z 13)

Całkowity brak kontaktu...
Całkowity brak kontaktu ze sklepem. Nie odpowiadają na telefony, smsy, e-maile. Zamówienie opłacone i niezrealizowane od 12 dni roboczych.

Tress

02.12.2015

Placówka

Warszawa, Marszałkowska 111a

Nie zgadzam się (2)
Sprzedawca nie odbiera...
Sprzedawca nie odbiera telefonów, na maile nie odpowiada. Nie polecam.Bo w dzisiejszych czasach takie zachowanie nie jest do przyjęcia. Przy zakupie pisało że towar dotrze we wtorek 24-11, Minął już tydzień od momentu zakupu, mimo opłacenia zaraz zamówienia do tej pory nie został wysłany towar. A z sklepem nie ma żadnego kontaktu.

mała13

26.11.2015

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Sklep przeniósł się...
Sklep przeniósł się w nowe miejsce i ciężko go znaleźć, ale lokal jest większy i bardziej przestronny. Fajne jest połączenie zabawek i sprzętu w jednym miejscu. Sklep jest samoobsługowy a asortyment zabawek naprawdę spory. Obsługa służy radą ale nie narzuca się na klienta. Ceny mają konkurencyjne i na pewno jeszcze do nich wrócę.

zarejestrowany-uzytkownik

31.10.2014

Placówka

Warszawa, Marszałkowska 111a

Nie zgadzam się (7)
Zawsze jak dotąd...
Zawsze jak dotąd byłam zadowolona z wizyt w tym sklepie - wszystko było bardzo profesjonalnie, w niższej cenie i dostępne od ręki, do tego można było liczyć na fachową poradę w kwestiach technicznych. Przy okazji tej wizyty nie wyglądało to tak "kolorowo", ponieważ w sklepie była ogromna kolejka, a obsługa nic sobie z tego nie robiła, po czym, kiedy w żartach powiedziałam, że im szybciej obsłużą, tym szybciej pójdą do domu, usłyszałam, że im to wszystko jedno, bo przecież i tak muszą siedzieć do 18. Przyjechałam z zamiarem, przede wszystkim, kupienia tuszy do drukarki (czyli jak zwykle), ale też żeby zorientować się w cenach komputerów, po wstępnym rozeznaniu w Internecie. Kiedy wspomniałam o tym pracownikowi-informatykowi, kompletnie mnie nie zrozumiał i próbował wperswadować mi zakup komputera o znacznie lepszych niż zakładane (i potrzebne) parametry i o blisko 1000zł droższy. Był przy tym bardzo przemądrzały i cały czas dawał mi odczuć, że nie mam pojęcia o tym, o czym mówię i że to on jest ekspertem. Bardzo mnie zniechęcił takim zachowaniem.

Agacia

06.11.2012

Placówka

Warszawa, Ptasia 2

Nie zgadzam się (2)
Znam Lorien z...
Znam Lorien z polecenia znajomego i kupuję tam już od dobrych kilku lat. Wszystko w sklepie jest naprawdę godne polecenia. Zaczynajac od obsługi - profesjonalizm w każdym calu. Mało który sklep o dość szerokim asortymencie może pochwalić się pracownikami, którzy naprawdę znają się na sprzęcie, który sprzedają. Ja sama kilka miesięcy temu miałam okazję być świadkiem zakupu monitora w tym sklepie i wiedza, jaką dysponował i potrafił podzielić się jeden z pracowników sklepu na temat monitorów, grafiki itp. była naprawdę imponująca. Sposób, w jaki opowiadał o wszystkim był godny podziwu do tego stopnia, że stałam i słuchałam zamiast podejść do kasy i zrobić swoje skromne zakupy. Moje zwyczajowe zakupy w sklepie Lorien to tusze do drukarki. Na mój wybór sklepu składa się kilka czynników. Przede wszystkim jest to jakość oferowanych tuszy. Mam pewność, że kupując je w tym sklepie są zawsze świeże i oryginalne. Drugą ważną rzeczą jest cena, która jest konkurencyjna nawet w porównaniu do licznych sklepów na Allegro, mimo że mamy do czynienia z salonem w centrum Warszawy. Tym samym dochodzimy do trzeciego czynnika, który przyciąga mnie do tego sklepu - lokalizacja i dostępność. Nie zdarzyło mi się jeszcze, żeby nie było tuszu, którego potrzebuję - zawsze sprawdzam to telefonicznie i rezerwuję produkt, zanim po niego pojadę (bo Lorien nieodpłatnie oferuje taką możliwość), ale jest to czysta formalność, bo sklep jest świetnie zaopatrzony. Do tego nie muszę czekać kilku dni, aż towar do mnie dojedzie, bo wystarczy po niego podjechać - dojazd jest świetny. To sklep zdecydowanie godny polecenia każdemu, kto potrzebuje sprzętu komputerowego - małego czy dużego.

Agacia

31.12.2011

Placówka

Warszawa, Ptasia 2

Nie zgadzam się (9)
Sklep Lorien posiada...
Sklep Lorien posiada swoją siedzibę w Warszawie, jednak na stronie allegro także wystawia swoje produkty, gdzie ma nick: lorien-klan. Jest to sklep, który w swojej ofercie posiada sprzęt RTV-AGD, komputerowy fotograficzny, a także telefony i akcesoria. Jednak firma wśród tak "poważnej oferty" znalazła także miejsce na zabawki dla dzieci. Ja zdecydowałam się na zakup klocków Duplo, które były w atrakcyjnej cenie. Klient ma możliwość wyboru przesyłki spośród dwóch firm kurierskich: Poczty Polskiej i GLS z ubezpieczeniem paczki. Wybrałam tą drugą opcję i przesyłkę miałam następnego dnia po przelaniu pieniędzy. Paczka dokładnie zapakowana przyszła w stanie nienaruszonym. Dodam również,że z firmą jest kontakt telefoniczny oraz mailowy. Sprawdziłam i jestem bardzo zadowolona. Polecam.

zalogowany_użytkownik

07.12.2009

Placówka

Warszawa, Ptasia 2

Nie zgadzam się (30)

Lorien

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Lorien?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie.