Opinia użytkownika: Agacia
Dotycząca firmy: Lorien
Treść opinii: Zawsze jak dotąd byłam zadowolona z wizyt w tym sklepie - wszystko było bardzo profesjonalnie, w niższej cenie i dostępne od ręki, do tego można było liczyć na fachową poradę w kwestiach technicznych. Przy okazji tej wizyty nie wyglądało to tak "kolorowo", ponieważ w sklepie była ogromna kolejka, a obsługa nic sobie z tego nie robiła, po czym, kiedy w żartach powiedziałam, że im szybciej obsłużą, tym szybciej pójdą do domu, usłyszałam, że im to wszystko jedno, bo przecież i tak muszą siedzieć do 18. Przyjechałam z zamiarem, przede wszystkim, kupienia tuszy do drukarki (czyli jak zwykle), ale też żeby zorientować się w cenach komputerów, po wstępnym rozeznaniu w Internecie. Kiedy wspomniałam o tym pracownikowi-informatykowi, kompletnie mnie nie zrozumiał i próbował wperswadować mi zakup komputera o znacznie lepszych niż zakładane (i potrzebne) parametry i o blisko 1000zł droższy. Był przy tym bardzo przemądrzały i cały czas dawał mi odczuć, że nie mam pojęcia o tym, o czym mówię i że to on jest ekspertem. Bardzo mnie zniechęcił takim zachowaniem.