Opinia użytkownika: Klient_oHiA
Dotycząca firmy: Lavard
Treść opinii: Obsługa klienta w LAVARD to jest DNO ! Dodzwonić się do Lavard to jest totalna porażka. Szybciej przyjmują na „SOR”. Towar na wymianę dotarł do Lavard 21 kwietnia i dopiero 5 maja po uprzedniej prośbie w salonie, raczyli mi powiedzieć, że nie ma rozmiaru. To jest jakaś kpina i robienie debila z klienta. Jak by ktoś z pracowników raczył w ciągu tygodnia od dostania paczki, (która została przeze mnie opłacona) zrobić wymianę, to nie byłoby problemu, bo rozmiar był dalej dostępny. I gdzieś mam wasze przepraszam, bo to niewiele zmienia. Weźcie się do roboty i zacznijcie dbać o klienta. Już 2 raz tak mnie zrobiliście. Wymiana towaru u was to żart i to nie śmieszny żart. Vistula czy Giacomo Conti jakoś nie robi takich problemów i potrafią sprawnie zrobić wymianę, a kontakt z nimi jest przyjemny i szybki. W obsłudze klienta macie naprawdę wiele do poprawy.