Opinia użytkownika: Klient_Jab4
Dotycząca firmy: Lavard
Treść opinii: Lavard mimo, że posiada asortyment ubrań eleganckich nie umie wywiązać się ze zwrotu płaszcza, po dokonania zwrotu zgodnie z regulaminem sklepu 22.10.2021, na rozpatrzenie zwrotu nie doczekałem na odpowiedź do 22.11.2021, po ponagleniu 25.11 otrzymałem informację, że karta podarunkowa została doładowana. Niestety i ta informacja okazała się nieprawdziwa, 04.01.2022 przy okazji zakupów dowiedziałem się w sklepie Lavard, że karta podarunkowa nie została doładowana kwotą zwrotu i do dnia dzisiejszego (zgłosiłem ponownie kwestię do sklepu) nie mam potwierdzenia o rozpatrzeniu mojej reklamacji. POLECAM PRZEMYŚLEĆ ZAKUPY W TYM SKLEPIE PONIEWAŻ EWENTUALNE ZWROTY MOGĄ SKOŃCZYĆ SIĘ SYTUACJĄ JAK MOJA. 3 MIESIĄCE TRWA ZAMKNIĘCIE KWESTII ZWROTU UBRANIA MIMO ZAPISÓW W REGULAMINIE SKLEPU O 2 TYGODNIOWEJ PROCEDURZE!!! Ponadto sklep nie daje możliwości zwrotu gotówki!! Były to moje ostatnie zakupy w tym sklepie.