S4

(4.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (7 z 8)

1) pierwsze wrażenie...
1) pierwsze wrażenie Po wejściu do budynku pierwsze wrażenie jest pozytywne, pomieszczenia ze względu na położenie obiektu w kamienicy jest bardzo wysokie, co pozytywnie wpływa na jakość powietrza (nie jest duszno). Siłownia wygląda na pierwszy rzut oka na dobrze wyposażoną i zadbaną. 2) jakość obsługi Obsługa jest miła i pomocna, do obsługi klientów wyznaczona jest jedna bądź dwie osoby, w godzinach popołudniowych w tygodniu w przedziale godzinowym 17 - 19 tworzy się kilkuosobowa kolejka lecz ze względu na liczbę pracowników obsługa przebiega sprawnie, w związku z czym liczbę tę należy uznać za wystarczającą. 3) szatnie i łazienka Wystrój przecięty i raczej standardowy w porównaniu do podobnych obiektów innych sieci, wskazane jest przysłonienie okien lub przyciemnienie szyb aby mieszkańcy sąsiednich budynków nie mogli podglądać przebierających się osób (nawet jeżeli nie ma takiego ryzyka zwiększyłoby to komfort klientów). Szafki w szatniach zbyt wąskie, łazienka mogłaby być częściej sprzątana. 4) różnorodność sprzętów: Sprzęt różnorodny pozwalający na wykonanie ćwiczeń wielu grup mięśniowych. Wyposażenie standardowe. 5) jakość sprzętu Pomimo różnorodności sprzętu wiele z urządzeń nie działa (przykładowo na 7 bieżni 3 nie są dostępne, zdarza się iż w innych nie działają przyciski). Ta okoliczność powoduje tworzenie się kolejek do sprzętu, wydłuża czas korzystania z siłowni co może spowodować niezrealizowanie planu treningowego w danym dniu ze względu na ograniczony czas klienta. Dodatkowo w przypadku jednego z orbitreków brakuje jednej śruby, co powoduje iż w wyniku użytkowania maszyna hałasuje odbijając się od posadzki, zazwyczaj więc nie jest używana pomimo tego, że sprzęt ogólnie jest sprawny. 6) ceny Ceny karnetów niskie, ceny wejść jednorazowych na przeciętnym poziomie. Możliwość korzystania z kart m. in. multisport. Warto zaznaczyć, że istnieje możliwość zakupu miesięcznych karnetów bez konieczności zawierania z klubem umowy, co stanowi wygodne rozwiązanie dla osób, które nie chcą zawierać długookresowych umów. 7) ogólne wrażenia w przypadku korzystania z usługi w okresie przekraczającym trzy miesiące: > sprzęty, które ulegają awarii nie są na bieżąco naprawiane, zdarza się że te same bieżnie nie są dostępne np. przez miesiąc, > w godzinach popołudniowych występuje duży tłok, co wiąże się z tworzeniem kolejek do sprzętów, w weekendy klub mógłby być czynny dłużej, > w łazience damskiej przez okres 3 tygodni w miejscu pryszniców nie działało światło (w okresie zimowym w godzinach popołudniowych klientki, które chciały korzystać z prysznica musiały myć się po ciemku), brak światła w łazience w miejscu, w którym jest ślisko może spowodować poślizgnięcie się, sytuacja ta stwarza więc potencjalne niebezpieczeństwo, > liczba rodzajów sprzętów jest wystarczająca; > brak zastrzeżeń do jakości obsługi klienta. Największe plusy: + położenie w centrum Warszawy, + ceny oraz przejrzyste i jasne warunki zakupu wejść jednorazowych lub karnetu, nie występuje konieczność zawarcia z klubem umowy, Największe minusy: - brak dokonania napraw na bieżąco, - krótkie godziny otwarcia klubu, - niezadowalający stan łazienki. Podsumowanie: Ogólna ocena 2,5/5. Z uwagi na niedoskonałości w zakresie ignorowania faktu występowania usterek i brak bieżących napraw sprzętu ogólne wrażenie jest przeciętne z tendencją do negatywnego w przypadku wielokrotnego korzystania z klubu. W Warszawie jest wiele klubów, których managerowie dbają o zapewnienie klientom sprawnych urządzeń. Fakt niedokonania wymiany żarówki w łazience przez okres trzech tygodni świadczy o braku dbałości o klub. Osobiście w celu systematycznego uprawiania sportów siłowych wybrałabym inną siłownię.

KAKADU

22.03.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Pracownice recepcji profesjonalne....
Pracownice recepcji profesjonalne. Są uprzejme, miłe, uśmiechnięte, nawiązujące kontakt wzrokowy, przyjmujące otwartą postawę.Trenerzy realnie zaangażowani w pomoc ćwiczącym. Miejsce bardzo czyste, bez nachalnej muzyki, sprawnie działająca klimatyzacja.Karnety w atrakcyjnych cenach.

zarejestrowany-uzytkownik

10.09.2016

Placówka

Warszawa, Dąbrowskiej 15

Nie zgadzam się (0)
Sympatyczna i kompetentna...
Sympatyczna i kompetentna obsługa. Wszystko wyjaśnione przy pierwszej wizycie. Siłownia jednak mało konkurencyjna cenowo i niczym nadzwyczajnym się nie wyróżnia na tle konkurencji. Pracownicy są sympatyczni i pomocni, jednak nie wykazują odczuwalnie dużego zainteresowania klientem.

Aware

17.11.2015

Placówka

Warszawa, Nowogrodzka 50/54

Nie zgadzam się (0)
Wspaniałe miejsce! Zachęca...
Wspaniałe miejsce! Zachęca do dbania o siebie. Przemiła, kompetentna obsługa. Siłownia oferująca ciekawe promocje i usługi.

Aleksandra_1757

01.04.2015

Placówka

Warszawa, Nowogrodzka 50/54

Nie zgadzam się (1)
Klub fitness obsługa...
Klub fitness obsługa na recepcji na poziomie do lekkiej poprawy, choć oczywiście starały się Panie poprawić. W przypadku Pani instruktor "zumby" prowadzenie zajęć rewelacja byłam w kilku klubach nim tam trafiłam. Chodziłam na te zajęcia dłuższy okres czasu ale zajście w ciąże te czynności przerwało. Znając siebie niedługo tam wrócę.

zalogowany_użytkownik

29.09.2014

Placówka

Warszawa, Modlińska 47

Nie zgadzam się (0)
Regularnie od 4...
Regularnie od 4 lat chodzę na tą siłownię i mogę śmiało powiedzieć, że jest to najlepsza sieć siłowni w Warszawie. Co czyni ją lepszą od konkurencji? Po pierwsze brak przymusu i wiązania użytkownika umową. W innych siłowniach wielkoformatowych typu Holmes Place i Pure, trzeba się zdeklarować podpisując umowę, że przez przynajmniej rok będzie się opłacać co miesiąc daną kwotę. W S4 tego nie ma. Sprzęt jest naprawdę wysokiej klasy i jest go więcej niż nawet w Pure. Obsługa bardzo miła, trenerzy znają się na rzeczy i profesjonalnie umieją doradzić. Karnet jest tani w porównaniu do w.w. siłowni. Nowocześnie wyremontowane sale, łazienki, szatnie, sauny. Poza tym zaletą tej sieci siłowni jest ich ilość w Warszawie, każdy może znaleźć siłownię S4 najbliżej położoną od swojego miesjca zamieszkania. Minusów nie ma, chociaż jak sie ktoś uprze to zawsze może na coś ponarzekać. Według mnie najlepsza siłownia w Warszawie, która w przeciwieństwie do konurencji nie chce siłą z klienta wyłudzić dużo kasy i nie mydli mu oczu ilością świadczonych usług.

Marcin_1592

01.12.2011

Placówka

Warszawa, pużaka 1

Nie zgadzam się (0)
W sierpniu postanowiłam...
W sierpniu postanowiłam wziąć się za siebie i zapisać na siłownię, by we wrześniu na urlopie w Egipcie dobrze się prezentować w bikini. Mój chłopak przeszukał internet w poszukiwaniu ciekawego miejsca do ćwiczeń, do którego moglibyśmy razem uczęszczać. Znalazł sieć siłowni s4, która ma między innymi lokalizację niedaleko mojej dzielnicy. Cena była przystępna. Poza tym w cenie siłowni możliwość korzystania z sauny wydawała się kusząca. Pojechaliśmy się zapisać. Pierwszy minusik, który się pojawił to był brak możliwości opłaty za abonament kartą. W metrze pobraliśmy z bankomatu kasę i uiściliśmy opłatę abonamentową. Zaskoczyła mnie in plus zniżka dla studentów z racji tej,że zaliczam się do tej grupy byłam zadowolona z tego tytułu. Dostaliśmy kluczyki do szafek i poszliśmy się przebrać. Siłownia jest piętrowa. Na parterze jest sala fitness oraz solarium i sala cardio- rowerki, bieżnie itp. Na parterze mieszczą się szatnie, sala "męska" i "damska". Szatnie czyste, schludne z łazienką, prysznicami, suszarka. W łazience niestety nie było lustra, a jedna suszarka to wg mnie za mało. Szafki ponumerowane bez ładu i składu, nie raz musiałam chwilę się pokręcić zanim znalazłam właściwy numer. Istniała możliwość zakupu napoju za przystępną cenę. Panie na recepcji miłe, choć zaskoczyła mnie jedna z nich, gdy w rozmowie ze mną była na "ty". Trenerzy cały czas byli na terenie siłowni. W każdym momencie mogłam zapytać czy poprosić o pomoc w kwestii poprawnego wykonywania ćwiczeń. Dostałam rozpiskę ćwiczeń dostosowaną do moich możliwości i potrzeb. W sali cardio brakowało klimatyzacji. W pewnych godzinach przeludnienie i trzeba było czekać na swoją kolej. Bardzo korzystnie oceniam 2 sale-jedna z ciężarami i innymi sprzętami do "pakowania" i druga sala do ćwiczenia brzuszków, nóg, pośladków.

Marlena_83

28.11.2009

Placówka

Warszawa, Koński Jar

Nie zgadzam się (20)

S4

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż S4?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

1) pierwsze wrażenie...
1) pierwsze wrażenie Po wejściu do budynku pierwsze wrażenie jest pozytywne, pomieszczenia ze względu na położenie obiektu w kamienicy jest bardzo wysokie, co pozytywnie wpływa na jakość powietrza (nie jest duszno). Siłownia wygląda na pierwszy rzut oka na dobrze wyposażoną i zadbaną. 2) jakość obsługi Obsługa jest miła i pomocna, do obsługi klientów wyznaczona jest jedna bądź dwie osoby, w godzinach popołudniowych w tygodniu w przedziale godzinowym 17 - 19 tworzy się kilkuosobowa kolejka lecz ze względu na liczbę pracowników obsługa przebiega sprawnie, w związku z czym liczbę tę należy uznać za wystarczającą. 3) szatnie i łazienka Wystrój przecięty i raczej standardowy w porównaniu do podobnych obiektów innych sieci, wskazane jest przysłonienie okien lub przyciemnienie szyb aby mieszkańcy sąsiednich budynków nie mogli podglądać przebierających się osób (nawet jeżeli nie ma takiego ryzyka zwiększyłoby to komfort klientów). Szafki w szatniach zbyt wąskie, łazienka mogłaby być częściej sprzątana. 4) różnorodność sprzętów: Sprzęt różnorodny pozwalający na wykonanie ćwiczeń wielu grup mięśniowych. Wyposażenie standardowe. 5) jakość sprzętu Pomimo różnorodności sprzętu wiele z urządzeń nie działa (przykładowo na 7 bieżni 3 nie są dostępne, zdarza się iż w innych nie działają przyciski). Ta okoliczność powoduje tworzenie się kolejek do sprzętu, wydłuża czas korzystania z siłowni co może spowodować niezrealizowanie planu treningowego w danym dniu ze względu na ograniczony czas klienta. Dodatkowo w przypadku jednego z orbitreków brakuje jednej śruby, co powoduje iż w wyniku użytkowania maszyna hałasuje odbijając się od posadzki, zazwyczaj więc nie jest używana pomimo tego, że sprzęt ogólnie jest sprawny. 6) ceny Ceny karnetów niskie, ceny wejść jednorazowych na przeciętnym poziomie. Możliwość korzystania z kart m. in. multisport. Warto zaznaczyć, że istnieje możliwość zakupu miesięcznych karnetów bez konieczności zawierania z klubem umowy, co stanowi wygodne rozwiązanie dla osób, które nie chcą zawierać długookresowych umów. 7) ogólne wrażenia w przypadku korzystania z usługi w okresie przekraczającym trzy miesiące: > sprzęty, które ulegają awarii nie są na bieżąco naprawiane, zdarza się że te same bieżnie nie są dostępne np. przez miesiąc, > w godzinach popołudniowych występuje duży tłok, co wiąże się z tworzeniem kolejek do sprzętów, w weekendy klub mógłby być czynny dłużej, > w łazience damskiej przez okres 3 tygodni w miejscu pryszniców nie działało światło (w okresie zimowym w godzinach popołudniowych klientki, które chciały korzystać z prysznica musiały myć się po ciemku), brak światła w łazience w miejscu, w którym jest ślisko może spowodować poślizgnięcie się, sytuacja ta stwarza więc potencjalne niebezpieczeństwo, > liczba rodzajów sprzętów jest wystarczająca; > brak zastrzeżeń do jakości obsługi klienta. Największe plusy: + położenie w centrum Warszawy, + ceny oraz przejrzyste i jasne warunki zakupu wejść jednorazowych lub karnetu, nie występuje konieczność zawarcia z klubem umowy, Największe minusy: - brak dokonania napraw na bieżąco, - krótkie godziny otwarcia klubu, - niezadowalający stan łazienki. Podsumowanie: Ogólna ocena 2,5/5. Z uwagi na niedoskonałości w zakresie ignorowania faktu występowania usterek i brak bieżących napraw sprzętu ogólne wrażenie jest przeciętne z tendencją do negatywnego w przypadku wielokrotnego korzystania z klubu. W Warszawie jest wiele klubów, których managerowie dbają o zapewnienie klientom sprawnych urządzeń. Fakt niedokonania wymiany żarówki w łazience przez okres trzech tygodni świadczy o braku dbałości o klub. Osobiście w celu systematycznego uprawiania sportów siłowych wybrałabym inną siłownię.