Opinia użytkownika: KAKADU
Dotycząca firmy: S4
Treść opinii: 1) pierwsze wrażenie Po wejściu do budynku pierwsze wrażenie jest pozytywne, pomieszczenia ze względu na położenie obiektu w kamienicy jest bardzo wysokie, co pozytywnie wpływa na jakość powietrza (nie jest duszno). Siłownia wygląda na pierwszy rzut oka na dobrze wyposażoną i zadbaną. 2) jakość obsługi Obsługa jest miła i pomocna, do obsługi klientów wyznaczona jest jedna bądź dwie osoby, w godzinach popołudniowych w tygodniu w przedziale godzinowym 17 - 19 tworzy się kilkuosobowa kolejka lecz ze względu na liczbę pracowników obsługa przebiega sprawnie, w związku z czym liczbę tę należy uznać za wystarczającą. 3) szatnie i łazienka Wystrój przecięty i raczej standardowy w porównaniu do podobnych obiektów innych sieci, wskazane jest przysłonienie okien lub przyciemnienie szyb aby mieszkańcy sąsiednich budynków nie mogli podglądać przebierających się osób (nawet jeżeli nie ma takiego ryzyka zwiększyłoby to komfort klientów). Szafki w szatniach zbyt wąskie, łazienka mogłaby być częściej sprzątana. 4) różnorodność sprzętów: Sprzęt różnorodny pozwalający na wykonanie ćwiczeń wielu grup mięśniowych. Wyposażenie standardowe. 5) jakość sprzętu Pomimo różnorodności sprzętu wiele z urządzeń nie działa (przykładowo na 7 bieżni 3 nie są dostępne, zdarza się iż w innych nie działają przyciski). Ta okoliczność powoduje tworzenie się kolejek do sprzętu, wydłuża czas korzystania z siłowni co może spowodować niezrealizowanie planu treningowego w danym dniu ze względu na ograniczony czas klienta. Dodatkowo w przypadku jednego z orbitreków brakuje jednej śruby, co powoduje iż w wyniku użytkowania maszyna hałasuje odbijając się od posadzki, zazwyczaj więc nie jest używana pomimo tego, że sprzęt ogólnie jest sprawny. 6) ceny Ceny karnetów niskie, ceny wejść jednorazowych na przeciętnym poziomie. Możliwość korzystania z kart m. in. multisport. Warto zaznaczyć, że istnieje możliwość zakupu miesięcznych karnetów bez konieczności zawierania z klubem umowy, co stanowi wygodne rozwiązanie dla osób, które nie chcą zawierać długookresowych umów. 7) ogólne wrażenia w przypadku korzystania z usługi w okresie przekraczającym trzy miesiące: > sprzęty, które ulegają awarii nie są na bieżąco naprawiane, zdarza się że te same bieżnie nie są dostępne np. przez miesiąc, > w godzinach popołudniowych występuje duży tłok, co wiąże się z tworzeniem kolejek do sprzętów, w weekendy klub mógłby być czynny dłużej, > w łazience damskiej przez okres 3 tygodni w miejscu pryszniców nie działało światło (w okresie zimowym w godzinach popołudniowych klientki, które chciały korzystać z prysznica musiały myć się po ciemku), brak światła w łazience w miejscu, w którym jest ślisko może spowodować poślizgnięcie się, sytuacja ta stwarza więc potencjalne niebezpieczeństwo, > liczba rodzajów sprzętów jest wystarczająca; > brak zastrzeżeń do jakości obsługi klienta. Największe plusy: + położenie w centrum Warszawy, + ceny oraz przejrzyste i jasne warunki zakupu wejść jednorazowych lub karnetu, nie występuje konieczność zawarcia z klubem umowy, Największe minusy: - brak dokonania napraw na bieżąco, - krótkie godziny otwarcia klubu, - niezadowalający stan łazienki. Podsumowanie: Ogólna ocena 2,5/5. Z uwagi na niedoskonałości w zakresie ignorowania faktu występowania usterek i brak bieżących napraw sprzętu ogólne wrażenie jest przeciętne z tendencją do negatywnego w przypadku wielokrotnego korzystania z klubu. W Warszawie jest wiele klubów, których managerowie dbają o zapewnienie klientom sprawnych urządzeń. Fakt niedokonania wymiany żarówki w łazience przez okres trzech tygodni świadczy o braku dbałości o klub. Osobiście w celu systematycznego uprawiania sportów siłowych wybrałabym inną siłownię.