Metalowiec

(3.63)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 4)

Tragedia! Omijajcie szerokim...
Tragedia! Omijajcie szerokim łukiem, chyba że macie nadmiar kasy i chęć sponsorowania nierzetelnej firmy. Mają już tak zszarganą opinię, że ukrywają się pod inną nazwą, Bellsanit to nic innego jak Metalowiec, nie dajcie się zawieźć. Brak zabezpieczenia towaru, przychodzi uszkodzony, wysyła się zgłoszenie od firmy kurierskiej i jest odrzucana. Próbują wmówić, że obowiązkiem klienta jest sprawdzenie przy odbiorze i sporządzenie protokołu. Prawda jednak jest taka, że kurier nie ma obowiązku czekać a klient ma 7 dni żeby zgłosić uszkodzenie u przewoźnika. Pracownica działu reklamacji nieuprzejmie się rozłącza, przekrzykuje nie dając dość do słowa. To już druga sytuacja, kilka miesięcy temu przysłali drogą baterię z wadami i też odrzucili, na szczęście producent poczuł się do obowiązku i dbałości o dobre imię firmy. Zgłaszam do UOKiK'u.

Niezweryfikowany Klient_q5RX

19.10.2019

Placówka

Jelenia Góra, Wolności 150

Nie zgadzam się (0)
W dniu 17/10/2011...
W dniu 17/10/2011 wybrałem się do sklepu Metalowiec aby nabyć siekierę. Byłem z dzieckiem w wózku i muszę przyznać że trudno było ze względu na ograniczone miejsce manewrować w sklepie . W końcu jakoś się udało i panie poinformowały mnie gdzie znajdę i mogę pooglądać narzędzie którym byłem zainteresowany. Na wiedzę i kulturę personelu nie mogę narzekać(nawet dostałem torebkę papierową jako tzw. zabezpieczenie siekiery) natomiast ogólna ocenę obniża trudność w tzw.przeciskaniu się między alejkami oraz brak paragonu na siekierę(niestety nie miałem do tego głowy i sam nie byłem w stanie dopilnować tego faktu panie natomiast też jakoś zapomniały iz należy mi sie paragon).

Edgar_1

24.10.2011

Placówka

Zabrze, Klonowa 1

Nie zgadzam się (2)
O bardzo wysoką...
O bardzo wysoką jakość obsługi w sklepie Metalowiec klienci mogą być spokojni. Personel jest profesjonalnie przygotowany nawet do obsługi wymagających klientów. Potrzebowałem pomocy w wyborze klucza dynamometrycznego i sprzedawca doradził mi w sposób bardzo profesjonalny rozwiewając moje wątpliwości. Polecam.

Marcin_1182

12.02.2011

Placówka

Grudziądz, Chełmińska 206

Nie zgadzam się (0)
Ta obserwacja powinna...
Ta obserwacja powinna być zamieszczona znacznie wcześniej ale tak to już jest,że jeżeli wszystko jest w porządku to uznaje się to za rzecz normalną i zapomina się o tym. Do rzeczy : W miesiącu lipcu poprzez internet znalazłem Firmę "Metalowiec" gdzie zakupiłem piec dwufunkcyjny CO Junkers,grzejniki CO,sterownik. Obsługa w sklepie można powiedzieć super. Najważniejsze jednak są ceny bo są rewelacyjnie niskie.Mogę dla przykładu powiedzieć,że ten sam piec CO w markecie kosztuje o UWAGA 1300 złoitych drożej.Ceny grzejników też niskie. Dzięki "Metalowcowi" zaoszczędziłem sporo złotówek przy instalacji centralnego ogrzewania. Zakup był przyjemnością bo personel grzeczny i miły. Jednym słowem polecam "Metalowec" Jelenia Góra - można znaleźć w internecie.

zarejestrowany-uzytkownik

25.11.2009

Placówka

Jelenia Góra, Wolności 150

Nie zgadzam się (14)

Metalowiec

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Metalowiec?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Tragedia! Omijajcie szerokim...
Tragedia! Omijajcie szerokim łukiem, chyba że macie nadmiar kasy i chęć sponsorowania nierzetelnej firmy. Mają już tak zszarganą opinię, że ukrywają się pod inną nazwą, Bellsanit to nic innego jak Metalowiec, nie dajcie się zawieźć. Brak zabezpieczenia towaru, przychodzi uszkodzony, wysyła się zgłoszenie od firmy kurierskiej i jest odrzucana. Próbują wmówić, że obowiązkiem klienta jest sprawdzenie przy odbiorze i sporządzenie protokołu. Prawda jednak jest taka, że kurier nie ma obowiązku czekać a klient ma 7 dni żeby zgłosić uszkodzenie u przewoźnika. Pracownica działu reklamacji nieuprzejmie się rozłącza, przekrzykuje nie dając dość do słowa. To już druga sytuacja, kilka miesięcy temu przysłali drogą baterię z wadami i też odrzucili, na szczęście producent poczuł się do obowiązku i dbałości o dobre imię firmy. Zgłaszam do UOKiK'u.