Kompletnie nie polecam kupowania usług przez firmę Fine Media. Nie potrafią dostarczyć usług zgodnie z umową. Internet zamiast 300 mb/s na sieci bezprzewodowej wyciąga max. 20mb/s, a obsługa klienta rozkłada ręce i mówi, że nie odpowiadają za router, który sami dają, bo sobie można z niego zrezygnować. Internet cały czas rozłącza i nie da się pracować. W przypadku TV dekoder jest jednym z najgorszych z jakimi miałem do czynienie. Jest wolny, a sam interfejs mało intuicyjny. Graficznie wygląda jak sprzed 20 lat.
Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) z obsługi klienta utrudnia również rozwiązanie umowy za porozumieniem stron. Dlatego sprawa została zgłoszona do UOKiK.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.