MZK Starogard Gdański

(2.80)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (5 z 9)

Autobus przyjechał 15...
Autobus przyjechał 15 min spóźniony I nie jest to pierwszy taki incydent.

Niezweryfikowany Klient_PFnk

26.11.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Jasio_1

23.03.2017

Placówka

Starogard Gdański, Tczewska

Nie zgadzam się (0)
Obsługa przy zakupie...
Obsługa przy zakupie miła, chociaż nie ukrywam,że Pani , która tam obsługuje mogłaby to robić z uśmiechem. Z chwilą wejścia na bazę personel sam mówi " Dzień dobry". Do domu wracałam komunikacją miejską, miałam przyjemność dziś zaobserwować, że kierowca specjalnie nie uciekł takiej starszej Pani, poczekał spokojnie na nią i otworzył pierwsze drzwi w Neoplanie. Pani podziękowała kierowcy , a kierowca odpowiedział " proszę bardzo" , niby dwa słowa ,a potrafią pocieszyć.

Monika_2786

04.04.2014

Placówka

Starogard Gdański, Tczewska

Nie zgadzam się (0)
OK. Na minus:...
OK. Na minus: personel, wiedza i doradztwo. Na plus: sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

jarecki

13.07.2013

Placówka

Starogard Gdański, Tczewska

Nie zgadzam się (0)
Jakiś czas temu...
Jakiś czas temu podczas podróży do pracy autobusem miejskim linii 14 w Starogardzie Gdańskim spotkało mnie niemiłe zdarzenie. Mianowicie kierowca nie zatrzymał się na przystanku, na którym planowałam wysiąść. Zerwałam się z miejsca, podeszłam do kierowcy z pytaniem: "Czy Pana przystanki nie obowiązują". Kierowca zatrzymał się kilkanaście metrów dalej otwierając mi przednie drzwi autobusu. Nie dałam za wygraną mówiąc, że to nie są przystanki "na żądanie" i jego obowiązkiem jest zatrzymanie się na każdym przystanku. Kierowca tylko zapytał: " Wysiada Pani czy nie?". Powiedziałam, że jest bardzo bezczelny i złożę na niego skargę. Jakie było moje zdziwienie, kiedy wskazał palcem drzwi i powiedział " Won mi stąd!". Powiedziałam, że tak tego nie zostawię, złoże skargę do jego przełożonego, po czym wysiadłam. Byłam bardzo roztrzęsiona. Jak kierowca może zwracać się do pasażera takimi słowami? To jest karygodne. Nie omieszkałam zadzwonić do kierownika MZK. Usłyszałam, że kierowca zostanie pouczony jak ma się zachowywać. Niestety widzę, że nic to nie dało. Codziennie jeżdżę do pracy autobusem i obserwuję, jak kierowcy zwalniają przed przystankiem, a kiedy nikt nie wstaje przejeżdżają nie zatrzymując się. Przecież starsze osoby czekają, aż autobus stanie i dopiero wtedy wstają z miejsca aby uniknąć upadku! Wynika to z brawurowej jazdy opóźnionych autobusów, nieumiejętnej jazdy kierowców ( gwałtowne przyspieszanie i ostre hamowanie). Kultura kierowców również pozostawia wiele do życzenia!

Maxima

10.08.2011

Placówka

Starogard Gdański, Tczewska

Nie zgadzam się (1)

MZK Starogard Gdański

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż MZK Starogard Gdański?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Autobus przyjechał 15...
Autobus przyjechał 15 min spóźniony I nie jest to pierwszy taki incydent.