Urząd Miasta Rybnik

(4.40)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (6 z 12)

Wielkie dzięki panią...
Wielkie dzięki panią które wydają karta seniora jesteście bardzo uprzejme uśmiechnięte dużo tłumaczycie i co ważne w moim życiu to u was pierwszy raz spotkałem się że swoją pracę zaczynacie 22 minuty wcześniej.w tym kraju jest to niespotykane.w pomieszczeniu nie roznosi się zapach kawy .Ja poprostu zostałem obsłużony śpiewająco.Bardzo dziękuję.

Niezweryfikowany Klient_sa88

07.08.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
W celu otrzymania...
W celu otrzymania nowego dowodu osobistego udałem się do Urzędu Miasta w Rybniku. W środku panuje nowoczesny wystrój, przeszklone drzwi pozwalają zajrzeć tu i tam a czystość jest bezdyskusyjna. Sprawy związane z dowodem osobistym załatwiane są na 1 pietrze gdzie można dostać się schodami lub windą. Wchodząc pobrałem numerek do właściwego stanowiska. Mała liczba oczekujących sprawiła, że czekałem raptem dwie minuty na swoja kolej. Pani niezbyt miła, kazała mi wypełnić dokumenty i wręczyła mi odcinek z którym mam zgłosić się po odbiór dokumentu. Niby szybko wszystko poszło ale atmosfera i sama obsługująca pani pozostawiają wiele ro życzenia. Czasami warto być uśmiechniętym i milej wykonywać swoje obowiązki.

SECRETSERVICE

06.03.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Poszłam do Wrzędu...
Poszłam do Wrzędu Miasta, by zarejestrować samochód. Po wejściu do Wydziału Komunikacji wzięłam numerek i czekałam na swoją kolej. W niecałe 5 minut wyświetił się mój numerek i usiadłam na wyznaczonym stanowisku. Pani obsługująca mnie była bardzo miła. Dała mi formuarz, który musiałam jeszcze wypełnić i druczek, z którym miałam udać się do kasy. Gdy poszłam do kasy zapłacić opłatę,pani w między czasie wpisała sobie wszystkie dane do komputera i gdy przyszłam musiałam tylko podpisać 3 kartki i chwilę później wszstko było gotowe. Wizyta w tym urzędzie trwała nie więcej niż 15 minut.

Agnieszka_2399

20.11.2011

Placówka

Nie zgadzam się (4)
Dziś miałam do...
Dziś miałam do załatwienia parę spraw w Urzędzie Miejskim. Udałam się zatem do tej instytucji. Ponieważ nie wiedziałam, gdzie się mam udać aby załatwić konkretną sprawę. Zapytałam zatem w kancelarii, która znajdowała się od razu obok wejścia. Tak bardzo miła Pani wypytała mnie konkretnie o jaką sprawę chodzi i skierowała mnie do odpowiedniej osoby. Kiedy znalazłam się w odpowiednim wydziale udałam się do pokoju, który wskazała mi Pani z kancelarii. przyjął mnie tam sympatyczny Pan. Zaprosił do biurka i uważnie wysłuchał z jaką sprawy przyszłam. Kiedy skończyłam mówić Pan wyjął dokumenty , różne paragrafy i do nich się odwoływał podczas rozmowy ze mną. Rozmowa była rzeczowa i konkretna. Pan świetnie orientował się w tym, czym się zajmuje. Przy tym był bardzo miły i uśmiechnięty. POLECAM TEN URZĄD W CELU ZAŁATWIENIA KAŻDEJ SPRAWY. MIŁA , FACHOWA I KOMPETENTNA OBSŁUGA. URZĄD ZADBANY. WYPOSAŻONY W WINDĘ CO UŁATWIA PORUSZANIE SIĘ OSOBĄ NIEPEŁNOSPRAWNYM.

Patrycja_325

09.02.2011

Placówka

Rybnik, Chrobrego

Nie zgadzam się (1)
Niedawno konieczna była...
Niedawno konieczna była moja wizyta w Urzędzie. Potrzebne było pismo określające termin zakończenia inwestycji gminnej dokładnie ukończenia wodociągu. Nie byłam zorientowana, gdzie to załatwić ale bardzo uprzejma Pani urzędniczka przeszła ze mną pod same drzwi odpowiedniego pokoju. Już właściwa osoba przyjęła moją sprawę obiecując załatwienie jej do końca tygodnia. Słowa dotrzymała i odpowiedź na moje pismo była gotowa po 4 dniach. Moim zdaniem to bardzo szybko, bo ustawowy termin to 21dni i przecież ktoś nieuprzejmy mógłby go całkowicie wykorzystać.

Dorota_361

10.11.2009

Placówka

Nie zgadzam się (22)
Sprawa dotyczyła karty...
Sprawa dotyczyła karty parkingowej dla osoby niepełnosprawnej. Nieświadoma że urząd przyjmuje interesantów do godz.15.00 podeszłam do pokoju (wskazanego przez sympatycznego portiera). Pomimo ożywionej rozmowy, panie z uśmiechem mnie przywitały, poprosiły bym udała się do kasy uiścić opłatę i wrócić po kartę. Dopiero pani w kasie uświadomiła mnie że jest "za 15" i czy zostanę "załatwiona"...Po powrocie czekała już gotowa Karta Parkingowa do odbioru.

sabi

23.05.2009

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (19)

Urząd Miasta Rybnik

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Urząd Miasta Rybnik?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Wielkie dzięki panią...
Wielkie dzięki panią które wydają karta seniora jesteście bardzo uprzejme uśmiechnięte dużo tłumaczycie i co ważne w moim życiu to u was pierwszy raz spotkałem się że swoją pracę zaczynacie 22 minuty wcześniej.w tym kraju jest to niespotykane.w pomieszczeniu nie roznosi się zapach kawy .Ja poprostu zostałem obsłużony śpiewająco.Bardzo dziękuję.