Opinia użytkownika: ANDRZEJ_230
Dotycząca firmy: Finamo
Treść opinii: Przed wakacjami ubiegałem się o kredyt hipoteczny, więc postanowiłem poznać ofertę różnych banków. Zasięgałem informacji bezpośrednio w bankach, jak i w firmach pośredniczących typu FINAMO. Pierwszy kontakt z pracownikami FINAMO miałem na targach mieszkaniowych na warszawskim Torwarze (nie pamiętam dokładnie daty) - pracownicy mili, uprzejmi, ładnie ubranie. Wprawdzie na swoim stoisku nie potrafili mi przedstawić oferty kredytu dla mnie ale chcieli bym zostawił swoje dane kontaktowe oraz informacje na temat kwoty kredytu, która mnie interesuje oraz moich dochodów w celu ustalenia zdolności kredytowej, co też uczyniłem. W ciągu kilku dni miał do mnie zadzwonić przedstawiciel tej firmy (z placówki w Warszawie), by przedstawić ofertę. Niestety minęły prawie trzy tygodnie zanim zadzwonił pan, który ponownie wziął dane o interesującym mnie kredycie, dochodach, itp. Miał oddzwonić, by umówić się na spotkanie w celu przedstawienia oferty, niestety na tym koniec mojej przygody z FINAMO. Uzyskałem kredyt na zakup mieszkania przez innego pośrednika ale trochę zdziwiło mnie to, że pracownicy Finamo nawet nie zadali sobie trudu, by przedstawić mi swoją ofertę, mało tego, czas odpowiedzi z ich strony (trzy tygodnie), a później brak jakiejkolwiek odpowiedzi jest żenujący! Tak nie powinno się obsługiwać klienta w żadnej firmie, a tym bardziej w firmie, która jest nowym podmiotem w tej branży na rynku i chce pozyskać klientów.