Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Teatr Śląski
Treść opinii: Zadzwoniłam do Teatru Śląskiego by dokonać telefonicznej rezerwacji biletów na długo przeze mnie wyczekiwaną sztukę. Pan, z którym miałam przyjemność rozmawiać, poinformował mnie o wszystkich miejscach już zarezerwowanych, prócz miejsc znajdujących się na balkonie. Jako, że nie miałam wcześniej okazji być w tym teatrze, ponieważ zazwyczaj wybierałam sztuki odbywające się w Teatrze w Bielsku Białej, kompletnie nie było mi znane układ tamtejszych miejsc. Zapytałam wiec, czy widoczność z tegoż balkonu jest dobra. Pan rozmawiający ze mną, szczerze powiedział, że miejsca są miejscami dobrymi, ale jednak nie najlepszymi. Bilety zamówiłam, natomiast przy zakończeniu rozmowy, Pan dokonujący rezerwacji zasugerował możliwość wymiany miejscówek na lepsze, w momencie odbioru biletów przy uprzednim dowiedzeniu się, czy te „lepsze” miejsca nie zostały odwołane i ponownie wystawione na sprzedaż. Szybka rezerwacja. Uważam, że szczerość tegoż Pracownika jest wysoce ceniona biorąc pod uwagę czasy, kiedy klienci zwykle zostają oszukani na poczet większej ilości sprzedawalności. Wybrałam się więc po kilku dniach po odbiór biletów do teatru. Faktycznie, po zapytaniu czy są jeszcze jakieś inne wolne miejsca, które zostały odwołane okazało się że są. Po krótkiej rozmowie, dowiedziałam się, że jest to standardem, że zawsze kilka osób, w ostatnim momencie odwoła rezerwację. Jest to ważne, bo ludzie zwykle nie pytają, a warto skoro może nam się trafić za tą samą cenę coś znacznie lepszego.