Apteka Świdnicka

(2.67)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 3)

Udałem się do...
Udałem się do apteki w celu zakupienia suplementów diety i witamin. Było kilka osób przede mną, ale dwa czynne okienka szybko rozładowywały kolejkę - mimo iż czasem panie aptekarki musiały doradzać klientom. Gdy przyszła moja kolej, ja również otrzymałem fachowe porady. Dodatkowym atutem apteki jest program lojalnościowy. Na kartę kliencką można otrzymać rabat na leki nierefundowane, jak i zbierać punkty, które można wymieniać na nagrody - często bardzo ciekawe.

Dust_colector

27.11.2010

Placówka

Świdnica, Komunardów 4

Nie zgadzam się (0)
Wszedłem do apteki...
Wszedłem do apteki i ustawiłem się w jednej z dwu kolejek - każda do innego okienka. W "mojej" kolejce starsza pani skończyła kupować, odeszła od okienka i...pani aptekarka też odeszła, burknąwszy coś pod nosem. W kolejce stały razem ze mną jeszcze 4 osoby, ale pani nie wracała. Krzyknęła tylko coś o tym, że musi zrobić zamówienie na leki przed 11. Najsprawiedliwiej było, gdyby pani z pozostałego okienka obsługiwała raz jedną kolejkę, raz drugą. Ta jednak obsługiwała tylko "swoją" kolejkę - przez co ludzie, którzy szczęśliwie się tam ustawili, zostali obsłużeni wcześniej niż część osób, które w aptece zjawiły się 15-20 minut przed nimi. W pewnym momencie pani aptekarka szukała jednego z leków. Druga z zaplecza, ciągle tworząc zamówienie na leki, krzyczała jej w której gablotce lek miał się znajdować. Tak miotały się kilka minut. Okazało się, że lek był w gablotce obok. Potem, sfrustrowana pani aptekarka z zaplecza ( gdyż nie udawało jej się wysłać zamówienia) - zresetowała system, czego skutkiem było wyłączenie komputerów przy kasach. Co zastopowało obsługiwanie pacjentów. Gdy już przyszła moja kolej, druga kasa zaczęła działać. Wykupiłem leki na receptę i bez recepty, i w pośpiechu wyszedłem. W domu okazało się, że nie mam jednego z opakowań leków na receptę. Nie było go też na paragonie. Pamiętałem, że pani aptekarka zdejmowała dwa opakowania z półki, ale na moim paragonie, i w mojej torbie, znalazła się tylko jedna sztuka. Wróciłem do apteki i na szczęście wyjaśniłem sprawę. Po sprawdzeniu recepty sprzedano mi drugie opakowanie. Jednak poprzednia wizyta pozostawiła po sobie bardzo złe wrażenie.

Dust_colector

21.11.2009

Placówka

Świdnica, Komunardów 4

Nie zgadzam się (16)
Gdy wszedłem do...
Gdy wszedłem do apteki czynna była tylko jedno okienko. Stanąłem jako trzeci, jednak zaraz pierwsza osoba skończyła zakupy i odeszła od okienka. Jednak osoba przede mną była obsługiwana dość długo i za mną zaczął się robić ogonek. Ustawiły się za mną kolejne trzy osoby. Drugie okienko zostało otworzone i byłem pierwszy do obsłużenia. Pani aptekarka zapytała mnie, czy mam kartę stałego klienta - odpowiedziałem, że "nie". Podczas kasowania zapytałem, co trzeba zrobić, aby zostać stałym klientem(gdyż ta apteka mieści się niedaleko mojego miejsca zamieszkania) - pani podała mi szybko pełne informacje i założyła mi kartę. Cofnęła tez transakcje i ponowiła ją, już używając mojej nowej karty. Dzięki temu dostałem rabat i naliczono mi punkty. Sama apteka wygląda jak za dawnych czasów. Jednak nie sprawia to złego wrażenia. jest też postawiony stolik dla dzieci, przy którym mogą rysować, gdy rodzice stoją w kolejce. Apteka bardzo czytelnie pokazuje promocje jakie obecnie są prowadzone.

Dust_colector

28.10.2009

Placówka

Świdnica, Komunardów 4

Nie zgadzam się (26)

Apteka Świdnicka

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Apteka Świdnicka?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Udałem się do...
Udałem się do apteki w celu zakupienia suplementów diety i witamin. Było kilka osób przede mną, ale dwa czynne okienka szybko rozładowywały kolejkę - mimo iż czasem panie aptekarki musiały doradzać klientom. Gdy przyszła moja kolej, ja również otrzymałem fachowe porady. Dodatkowym atutem apteki jest program lojalnościowy. Na kartę kliencką można otrzymać rabat na leki nierefundowane, jak i zbierać punkty, które można wymieniać na nagrody - często bardzo ciekawe.