Salon samochodów Nissan w Gdańsku praktycznie nie posiada parkingu dla klientów. Kilkanaście miejsc bezpośrednio przy salonie zajmują samochody demonstracyjne salonu. Brakuje również miejsc dla samochodów przyjeżdzających do serwisu (przeglądy oraz naprawy). Personel znajdujący się w części salonu wyraźnie się "ukrywa". Czekałem ponad 15 minut, aż ktoś się pojawi z personeu obsługującego klientów. Rozmowa z klientem to raczej "przymus" niż zachęcenie do skorzystania z oferty. Jazda próbna samochodem praktycznie nie została zaproponowana przez sprzedawcę, należało ją wręcz wymusić osobiście.
Salon samochodów Nissan w Gdańsku praktycznie nie posiada parkingu dla klientów. Kilkanaście miejsc bezpośrednio przy salonie zajmują samochody demonstracyjne salonu. Brakuje również miejsc dla samochodów przyjeżdzających do serwisu (przeglądy oraz naprawy). Personel znajdujący się w części salonu wyraźnie się "ukrywa". Czekałem ponad 15 minut, aż ktoś się pojawi z personeu obsługującego klientów. Rozmowa z klientem to raczej "przymus" niż zachęcenie do skorzystania z oferty. Jazda próbna samochodem praktycznie nie została zaproponowana przez sprzedawcę, należało ją wręcz wymusić osobiście.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.