Opinia użytkownika: Anna_5924
Dotycząca firmy: Hotel
Treść opinii: Obsługa można powiedzieć prawie na najwyższym poziomie, widać efekt szkoleń w każdym dziale hotelu, są pewne niedociągnięcia, głównie w obszarze gastronomii hotelu, kelnerki jakby nieco wystraszone, wycofane, ale myślę, że to wynik przyjęcia do pracy osób, które nigdy wcześniej nie pracowały w 5* hotelu, uważam że doskonalenie ich umiejętności i nieustanne szkolenia przyniosą hotelowi perfekcyjność w każdym obszarze i dziale. Zauważa się ogromny potencjał hotelu, z opinii pracowników wynika, że bardzo duża część osób pracuje tam od samego początku czyli od 2015 roku, jest niska rotacja personelu, co wnioskuje, iż pracownicy są w optymalnym stopniu zmotywowani do pracy, zarobki też nie są najgorsze, choć mogłyby być nieco wyższe. Opinia zewnętrzna o hotelu jest bardzo dobra, potwierdzają to opinie w mediach społecznościowych, a także strony travelingowe jak np. booking.com. Z opinii pracowników wynika, że przechodzą oni systematycznie szkolenia, w które naprawde warto inwestować, szczególnie jeśli chodzi o placówki 5 cio gwiazdkowe.