Signal Iduna

(3.30)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (12 z 29)

Źle. niedostateczna
Źle. niedostateczna

zalogowany_użytkownik

17.11.2018

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marek_977

30.08.2016

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

zarejestrowany-uzytkownik

30.08.2016

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na minus:...
Słabo. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Monika_2732

30.08.2016

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Oferta,cena,asortyment.

Karol_539

30.08.2016

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Próbowałam wykupić ubezpieczenie...
Próbowałam wykupić ubezpieczenie turystyczne, niestety na próbie się skończyło. Oferta konkurencyjna w stosunku do innych ubezpieczycieli. Warunki wykupu polisy poprzez internet, płatność internetową i natychmiastowe otrzymanie polisy to ułatwienie. Otrzymałam ulotkę promocyjną zniżkę, nie będę ukrywać, że ułatwieniem jest tzw. opcja krótkich ilości dni wykupu obowiązującej oferty - czasami polisy są ograniczone, że ma być to 3, 5, 7 dni. Strona internetowa łatwa w nawigacji, kalkulator opcji dodatkowych polisy dostępny. Niestety wpisanie kodu i kalkulacja w celach porównawczych i powrót do poprzednich opcji równa się utrata kodu. Czyli kupujesz kota w worku wg schematu przygotowanego, nie możesz zmienić opcji mimo tego, że nie zdecydowałeś się jeszcze na zakup i sfinalizowanie go. Kontakt poprze infolinie w sobotę (a jest okres wakacyjny niemożliwy), infolinia czynna w tygodniu. Są sytuacje, kiedy wyjazd jest w ciągu kilku godzin, jedynym rozwiązaniem jest opcja zakupu polisy poprzez internet, tak by ją wydrukować i zabrać ze sobą. W przypadku tego ubezpieczyciela reklama robi swoje, ogólne informacje na stronie poprzez kalkulację wyglądają ładnie, dopóki nie chcemy zmienić narzuconych przez system automatu wartości. Kilkadziesiąt minut spędzonych na stronie efekt żaden. W końcu wybieram innego ubezpieczyciela, gdzie prosto i jasno podane zasady a przede wszystkim bezproblemowa możliwość wyboru wg własnych potrzeb.

czystairlandia

14.10.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Ponieważ posiadam w...
Ponieważ posiadam w pracy pakiet prywatnej opieki medycznej zadzwoniłam na infolinie w celu zapisu na konsultacje okulistyczną. Pani poinformowała mnie, że data wizyty przyjdzie mi wiadomością sms. Tego samego dnia dostałam wiadomośc, że ze względu na juz pozna porę zapis bedzie jutro. I faktycznie następnego dnia rano dostałam sms, że wizyta odbędzie się jutro:) 2 dni czekania... Ekstra. Jestem zadowolona z obsługi.

Magdalen_2

20.09.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Moje poszukiwania oferty...
Moje poszukiwania oferty ubezpieczenia mieszkania skłoniły mnie do wejścia na stronę tej firmy. Pojawiła się, jako jedna z pierwszych w wyszukiwarce, więc spodziewałem się wyczerpujących informacji. Jest raczej skąpo, choć jednoczęśnie przejrzyście. Zamieszczono szablonowe zwroty, które w 80% mogą znaleźć się na każdej stronie firmy ubezpieczeniowej. Jedynym sposobem kontaktu z firmą ze strony z ofertą jest infolinia. Brak wniosków, brak opcji chatu, brak materiałów reklamowych.

zarejestrowany-uzytkownik

18.08.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Firma w której...
Firma w której pracuję daje mi prywatną opiekę medyczną właśnie w Signal Iduna. Dzwoniąc na infolinię podajesz nr swojej karty/polisy i konsultant po drugiej stronie pyta czego Ci potrzeba. Czas oczekiwania na wizytę u specjalisty jest znacznie krótszy niż w przypadku tradycyjnego oczekiwania. Po jakimś czasie konsultant oddzwania i podaje termin wizyty. Jest przy tym bardzo uprzejmy i świetnie o wszystkim poinformowany.

Magdalen_2

30.05.2012

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Zatrudniając się w...
Zatrudniając się w nowej firmie zaproponowano mi przystąpienie do ubezpieczenia firmy Signal Iduna, na atrakcyjnych wynegocjowanych warunkach. Ponieważ oferta wydawała mi się całkiem fajna, przystąpiłam do ubezpieczenia. Wybrałam najniższy wariant, taki, który najbardziej mi odpowiadał. Co miesiąc płaciłam składki. Później zaszłam w ciążę. Były komplikacje i wielokrotnie przebywałam w szpitalu. Zgodnie z warunkami ubezpieczenia otrzymałam świadczenie za każdy dzień pobytu w szpitalu. Po każdym leczeniu szpitalnym składałam wniosek z wymaganymi załącznikami i po jakimś czasie pieniążki były na koncie. Tak było do czasu. Gdy urodziłam dziecko, również złożyłam wniosek o wypłatę świadczenia z tytułu urodzenia dziecka. Rozpatrywanie wniosku trwało bardzo długo, po dwóch miesiącach dostałam pismo z prośbą o dodatkowe dokumenty. Zadzwoniłam do zakładu pracy, gdzie udzielono mi informacji, że już składano podobne dokumenty. Zadzwoniłam do SI. Przełączano mnie od jednej osoby do drugiej. Nikt nie potrafił mi udzielił konkretnej odpowiedzi. Stanęło na tym, że powinnam dosłać ponownie te dokumenty. Tak też zrobiłam. Na jakiś czas znów był spokój, po czym w kolejnym liście poproszono o kartę przebiegu ciąży. Poirytowana tym faktem wykonałam telefon do SI. Tam pracownica powiedziała mi tyle co już wiedziałam z listu - sprawa jest wstrzymana do momentu dostarczenia brakujących dokumentów. Nie powiedziała ile jeszcze takich listów odbiorę, ile jeszcze dokumentów będzie brakować, a co najważniejsze nie powiedziała w czym tkwi problem. Dziecko skończyło pół roku a ja dalej nie dostałam pieniędzy. Zajmuje się tylko kserowaniem i wysyłaniem dokumentów. TU gra na zwłokę, może liczy, że zrezygnuję z roszczenia?

zalogowany_użytkownik

30.12.2011

Placówka

Nie zgadzam się (3)
Bogata oferta ubezpieczeń,...
Bogata oferta ubezpieczeń, lecz chciałabym zwrócić uwagę na jedno z nich, które jest świetnym rozwiązaniem dla młodzieży, która potrzebuje ubezpieczenia do szkoły, na studia, na wyjazdy, przy uprawianiu sportów, od wypadków. Warto je kupić ponieważ cena na cały rok jest bliska ubezpieczeniu wykupionemu na miesiąc, a dodatkowo zapiewnione są różne zniżki dla osób posiadających kartę euro-26, która jest podstawą ubezpieczenia. Kwoty ubezpieczeń są również porównywalne z ofertą innych firm.

zarejestrowany-uzytkownik

23.05.2009

Placówka

Wrocław, św. Antoniego 11

Nie zgadzam się (24)
Na wakacjach w...
Na wakacjach w Tunezji konieczna była wizyta lekarska, z której otrzymałem wszelkie potrzebne dokumenty - paragony, recepty itp. Dzień po przyjeździe (25.07) zgłosiłem szkodę w biurze ubezpieczyciela. Odpowiedź miała nadejść w ciągu 30 dni. Już blisko 3 miesiące i zero kontaktu. Na ich stronie www ciężko znaleźć informacje dotyczące reklamacji i zapytań.

Michał_139

16.10.2008

Placówka

Nie zgadzam się (16)

Signal Iduna

Signal Iduna jest jedną z największych instytucji finansowo-ubezpieczeniowych na rynku niemieckim, świadczącą usługi klientom prywatnym i korporacyjnym od ponad 100 lat. W Polsce od ponad 17 lat oferuje klientom indywidualnym i grupowym kompleksowe pakiety ubezpieczeń życiowych i majątkowych. Jej siła oparta jest na kompleksowości oferty ubezpieczeniowej, a także świadczeniu usług bankowych i dodatkowych, jak np. assistance. Misją Signal Iduna jest otoczenie opieką każdej polskiej rodziny, dbanie o jej zdrowie i majątek oraz zagwarantowanie bezpieczeństwa na każdym etapie życia.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Signal Iduna?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie!
Rewelacja!