Warsztat Samochodowy

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Wyżej wymienionym serwisie...
Wyżej wymienionym serwisie znalazłem się z powodu chęci wymiany zaworów w głowicy. Problem cały polegała na ty, iż trzeba było tylko wsadzić zawory w gniazda. Od wejścia do serwisu/warsztatu czułem się niezręcznie brak jakiegokolwiek przywitania przez pracowników warsztatu, chęci zajęcia się moją osobą. Po przywitania się przeze mnie z pracownikiem, na co nie usłyszałem odpowiedzi i opowiedzeniu o moim problemie usłyszałem cyt: „Do biura”. Po wejściu do ów biura kierownik prezentował taki sam poziom kultury osobistej jak jego pracownicy a przecież tak dużo nie trzeba kilka zwrotów grzecznościowych, miła atmosfera i klient nawet, jeśli nie rozwiąże swego problemu czuje się i tak zadowolony. Warsztat średniej czystośc,i personel ubrany niejednolicie. Wnioski pracownicy warsztatu powinni popracować nad kulturą osobistą i jakością obsługi klienta.

Ryszard_33

23.07.2009

Placówka

Szczecin, Pocztowa 31

Nie zgadzam się (23)

Warsztat Samochodowy

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Warsztat Samochodowy?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Wyżej wymienionym serwisie...
Wyżej wymienionym serwisie znalazłem się z powodu chęci wymiany zaworów w głowicy. Problem cały polegała na ty, iż trzeba było tylko wsadzić zawory w gniazda. Od wejścia do serwisu/warsztatu czułem się niezręcznie brak jakiegokolwiek przywitania przez pracowników warsztatu, chęci zajęcia się moją osobą. Po przywitania się przeze mnie z pracownikiem, na co nie usłyszałem odpowiedzi i opowiedzeniu o moim problemie usłyszałem cyt: „Do biura”. Po wejściu do ów biura kierownik prezentował taki sam poziom kultury osobistej jak jego pracownicy a przecież tak dużo nie trzeba kilka zwrotów grzecznościowych, miła atmosfera i klient nawet, jeśli nie rozwiąże swego problemu czuje się i tak zadowolony. Warsztat średniej czystośc,i personel ubrany niejednolicie. Wnioski pracownicy warsztatu powinni popracować nad kulturą osobistą i jakością obsługi klienta.