Wyżej wymienionym serwisie znalazłem się z powodu chęci wymiany zaworów w głowicy. Problem cały polegała na ty, iż trzeba było tylko wsadzić zawory w gniazda. Od wejścia do serwisu/warsztatu czułem się niezręcznie brak jakiegokolwiek przywitania przez pracowników warsztatu, chęci zajęcia się moją osobą. Po przywitania się przeze mnie z pracownikiem, na co nie usłyszałem odpowiedzi i opowiedzeniu o moim problemie usłyszałem cyt: „Do biura”. Po wejściu do ów biura kierownik prezentował taki sam poziom kultury osobistej jak jego pracownicy a przecież tak dużo nie trzeba kilka zwrotów grzecznościowych, miła atmosfera i klient nawet, jeśli nie rozwiąże swego problemu czuje się i tak zadowolony. Warsztat średniej czystośc,i personel ubrany niejednolicie. Wnioski pracownicy warsztatu powinni popracować nad kulturą osobistą i jakością obsługi klienta.
Wyżej wymienionym serwisie znalazłem się z powodu chęci wymiany zaworów w głowicy. Problem cały polegała na ty, iż trzeba było tylko wsadzić zawory w gniazda. Od wejścia do serwisu/warsztatu czułem się niezręcznie brak jakiegokolwiek przywitania przez pracowników warsztatu, chęci zajęcia się moją osobą. Po przywitania się przeze mnie z pracownikiem, na co nie usłyszałem odpowiedzi i opowiedzeniu o moim problemie usłyszałem cyt: „Do biura”. Po wejściu do ów biura kierownik prezentował taki sam poziom kultury osobistej jak jego pracownicy a przecież tak dużo nie trzeba kilka zwrotów grzecznościowych, miła atmosfera i klient nawet, jeśli nie rozwiąże swego problemu czuje się i tak zadowolony. Warsztat średniej czystośc,i personel ubrany niejednolicie. Wnioski pracownicy warsztatu powinni popracować nad kulturą osobistą i jakością obsługi klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.