Port lotniczy Okręcie Warszawa

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Po przylocie z...
Po przylocie z Teneryfy na terminalu 2 wszyscy podróżni oczekiwali na bagaż. Na tablicy wciąż nie wyświetlała się informacja. Zdenerwowani ludzie krążyli od taśmy do taśmy. Po 10 min. pojawił się pracownik lotniska, pokrzykując, aby udać się po bagaż do terminalu 1. Nikt nie przeprosil. Zamieszanie, zdenerwowanie, strata czasu - tak wygląda obsługa klienta na lotnisku w Warszawie, mieście europejskim. Niestety nie są to standardy, jakie można spotkać na innych lotniskach. Wstyd i zażenowanie przed gośćmi z zagranicy.

demi

14.04.2009

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (20)

Port lotniczy Okręcie Warszawa

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Port lotniczy Okręcie Warszawa?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Po przylocie z...
Po przylocie z Teneryfy na terminalu 2 wszyscy podróżni oczekiwali na bagaż. Na tablicy wciąż nie wyświetlała się informacja. Zdenerwowani ludzie krążyli od taśmy do taśmy. Po 10 min. pojawił się pracownik lotniska, pokrzykując, aby udać się po bagaż do terminalu 1. Nikt nie przeprosil. Zamieszanie, zdenerwowanie, strata czasu - tak wygląda obsługa klienta na lotnisku w Warszawie, mieście europejskim. Niestety nie są to standardy, jakie można spotkać na innych lotniskach. Wstyd i zażenowanie przed gośćmi z zagranicy.