Nasz lekarz

(3.40)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (20 z 21)

Z przychodnią mam...
Z przychodnią mam głównie styczność gdy zamawiam leki. Od czasu pandemii można leki zamawiać przez internet. Tak też robie, ale moich maili nikt nie czyta i pozostaja bez odpowiedzi. Zwykle po tygodniu musze dzwonic, odczekac w kolejcd az ktos odbierze, później mnie przelacxy fo pielęgniarek ktore nie odbierają i tak kolka razy. Gdy już w koncu sie dodzwonię to okazuje się ze maila nie ma. Wysylałam z 2 maili i przez formularz. Nie wiem co jest z nimi nie tak. Kiedyś dało sie to szybko zalatwić. Do tego ostatnim razem wystawiono mi recepte źle.

Katarzyna_447

10.07.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zdecydowanie nie polecam...
Zdecydowanie nie polecam obsługi w punkcie pobierania krwi.Pielęgniarz,podkreślam mężczyzna,bo panie są przesympatyczne odmówił mi pobrania krwi.Arogandzko wyprosił mnie z gabinetu,choć weszłam na wezwanie zgodnie z rejestrcją. Problem powstał gdy nie znaleziono skierowania w systemie . Arogancja i nieuprzejmość tego pana wydłuża drogę mojego leczenia.Uważam ,że krew można było pobrać,a skierowanie mogłam za chwilę dostarczyć,bo przecież nie wymyśliłam sobie tego badania tylko skierowała mnie na nie pani doktor z gabinetu obok. Odesłanie mnie z kwitkiem opóżnia moje leczenie i nie zachęca do korzystania z tej placówki. Zadaję sobie pytanie -po co system elektroniczny,dla zabawy czy dla szpanu? Jestem poirytowana tą sytuacją.Dlaczego służba zdrowia nie służy pacjentom? Życzę uzdrowienia systemu.

Niezweryfikowany Klient_7yAi

14.06.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
W drugi dzień...
W drugi dzień Świąt zostałem przyjęty na Oddział Neurologi po prawej stronie z bardzo ostrym bólem kręgosłupa . Dzięki profesjonalnej i fachowej opiece Lekarzy i Pielęgniarek po dziewięciu dniach stan mojego zdrowia uległ diametralnej poprawie . W stanie bardzo dużej poprawy zostałem wypisany . Z mojej strony serdecznie dziękuję za miłą i profesionalną opiekę ,całemu zespołowi Medycznemu oddziału Neurologi po prawej stronie z Poważaniem Ryszard Mac

Klient_Rr2z

05.01.2020

Placówka

Przemyśl, ul. Monte Cassino 18

Nie zgadzam się (0)
Lokalizacja placówki "Nasz...
Lokalizacja placówki "Nasz Lekarz" bardzo dobra, gdyż znajduje się w samym mieście. Nie brakuje możliwości dotarcia do miejsca. Istnieją jednak problemy z dotarciem do placówki, gdyż brakuje miejsc parkingowych blisko placówki chodzi mi tu o sytuację np. jeśli przyjeżdża mama z małym dzieckiem. Jeśli chodzi o samą obsługę recepcji niestety niesympatyczna. Pani siedząca za biurkiem bez uśmiechu i niechętna do odpowiedzi na pytania.

zarejestrowany-uzytkownik

20.03.2014

Placówka

Toruń, Szczytna 20

Nie zgadzam się (0)
Umówiona nie na...
Umówiona nie na konkretną godzinę, lecz na przedział godzinowy 10-12:00, przybyłam przed godziną 10tą. Przede mną było tylko dwoje pacjentów. Przychodnia w kamienicy. ciasno. Poczekalnia pełna ludzi. Gabinety lekarskie przestronne. Do poczekalni ciągle ktoś wchodził robiąc przeciąg. Czekałam przy drzwiach do przychodni, więc przeciąg z zewnątrz, z klatki schodowej czułam na plecach. Zdziwiona byłam, że czekałam tylko około 30 minut. Zwykle czas oczekiwania jest znacznie dłuższy, bo kolejkę zajmują osoby które przyszły tylko po receptę, lub przedstawiciele medyczni. Obsługa lekarska bardzo fachowa. Recepty na komputerze wystawione. W recepcji trzy - cztery panie. Zastanawiam się po co ich tam tyle. Miejsc siedzących tylko dwa, więc pozostałe się snuły, plotkowały, parzyły kawę. Mieć taka pracę to skarb!!!

Katarzyna_447

25.03.2013

Placówka

Toruń, Łazienna 30

Nie zgadzam się (0)
Kontakt telefoniczny z...
Kontakt telefoniczny z przychodnią. Powaliło mnie przeziębienie, a tego dnia musiałam się stawić w pracy, więc zależało mi by dostać się do lekarza. Z samego rana zadzwoniłam do rejestracji. Nie było problemu z dodzwonieniem się. jednakże okazało się, że miejsc na dany dzień już nie ma i to do żadnego internisty, a było 8 rano!!!. Wszystko to prawdopodobnie z powodu pacjentów, którzy muszą umówić się na wizytę, by uzyskać od lekarza receptę. Przychodnia wprowadziła taki wymóg zgodnie z rozporządzeniem NFZ-tu zresztą, ale to powoduje, że gdy ktoś jest naprawdę chory to nie ma szans na dostanie się do lekarza. Inne przychodnie jednak nie stosują się do tego i można leki zamówić w rejestracji lub na telefon. Ponownie zadzwonił tam mój mąż i wymógł zapisanie mnie na dany dzień. Obsługa recepcji łaskawie się zgodziła. Chyba zmienię przychodnie, bo coraz bardziej mnie to denerwuje. Wiecznie są tam kolejki.

Katarzyna_447

25.03.2013

Placówka

Toruń, Łazienna 30

Nie zgadzam się (0)
Na umówioną przez...
Na umówioną przez telefon wizytę przybyłam o czasie. Podeszłam do recepcji i uzyskałam informację w jakim gabinecie przyjmuje mój lekarz. Okazało się, że przed gabinetem kolejka. Czekałam na wizytę 45 minut. Ludzie przed gabinetem nieuprzejmi i zdenerwowani z uwagi na kolejki. Sporo osób tylko po receptę tak jak ja, a mimo to trzeba było odstać swoje.

Katarzyna_447

25.03.2013

Placówka

Toruń, Łazienna 30

Nie zgadzam się (0)
Udałam się do...
Udałam się do lekarza rodzinnego na wcześniej umówioną wizytę. Wizyta miała być na 11:15. Gdy weszłam do przychodni po schodach na drugie piętro udałam się od razu do recepcji by dowiedzieć się o numer pokoju, gdyż lekarze w tej przychodni, przyjmują w różnych gabinetach. Okazało się, że jest kolejka. Lekarka długo nikogo nie przyjmowała. W gabinecie była pacjentka, ale podejrzewam, że była to przedstawicielka firmy farmaceutycznej. Za mną w kolejce ustawiła się również kolejna przedstawicielka. Czekanie strasznie się dłużyło mimo, że w poczekalni grał telewizor. Weszłam do gabinetu ponad godzinę później. Pani doktor wyraźnie była zaniepokojona obsuwą i rzesza pacjentów przed gabinetem. Pacjenci umawiani na konkretną godzinę, ale sporo nie ma godziny wizyty i wchodzi sę do gabinetu jak kto przyjdzie. Ostatnio za każdym razem czekam pod gabinetem.

Katarzyna_447

03.11.2012

Placówka

Toruń, Łazienna 30

Nie zgadzam się (0)
Wykonałam telefon do...
Wykonałam telefon do przychodni, by zapisać się od lekarza rodzinnego. Dzwoniłam z samego rana, bo wiedziałam, że może być problem z zapisem na dany dzień. Udało mi się zapisać na 11:15, mimo że dzwoniłam o 8:03, czyli zaraz po uruchomieniu telefonów do przychodni. Dobre i to, bo w tygodniu poprzednim nie udało mi się dostać do lekarza. Dostałam do wyboru dwie godziny i wybrałam wcześniejszą.

Katarzyna_447

03.11.2012

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Wykonałam telefon do...
Wykonałam telefon do przychodni, by dowiedzieć się o terminy wizyty u endokrynologa. Pani z rejestracji poinformowała mnie, że nie prowadza już zapisów na ten rok. Poprosiła mnie bym dowiedziała się po 15.11.2012, gdyż wtedy będą prowadzić już zapisy do specjalisty. Postanowiłam tak zrobić. Zobaczymy czy się uda dodzwonić. Teraz nie było z tym problemu. Pani bardzo uprzejma.

Katarzyna_447

03.11.2012

Infolinia

Nie zgadzam się (1)
Podejmuję nową pracę...
Podejmuję nową pracę i muszę iść do lekarza medycyny pracy. Zadzwoniłem, aby się umówić na wizytę. Zdziwiłem się jak szybko mogą mnie przyjąć. Kiedy odmówiłem podanego terminu przez Panią, dostałem propozycję następnego terminu. Ten okazał się równie szybko możliwy i nie kolidujący z moimi zajęciami. Pani bardzo miła i uprzejma.

Rafluw

29.10.2012

Placówka

Toruń, Łazienna 30

Nie zgadzam się (0)
Przybyłam na wizytę...
Przybyłam na wizytę u lekarza rodzinnego, po wcześniejszym umówieniu się telefonicznie. W rejestracji dowiedziałam się jaki numer gabinetu i udałam się pod gabinet. Było przede mną dwoje pacjentów, ale byłam przed czasem. Gdy jedna z pacjentek przede mną wyszła, lekarka poprosiła o chwilę cierpliwości i poinformowała, że poprosi kolejnego pacjenta za chwilę. Ta chwila trwała co najmniej 10 minut. W tym czasie przyszły przedstawicielki farmaceutyczne, ale na szczęście nie próbowały się wepchnąć bez kolejki. W poczekalni telewizor z włączonym programem informacyjnym. Poczekalnia mała, ale pacjentów w sam raz do jej rozmiarów. Gdy weszłam do gabinetu, opóźnienie sięgało już pół godziny. Okazało się, że w gabinecie oprócz pani doktor jest też stażystka, więc wszystko dłużej trwało. Recepty otrzymałam wydrukowane z komputera. Dostałam zapas recept do wykupienia z odpowiednimi datami wykupu, tak by od razu nie kupować wszystkiego. Lekarka wszystko mi wyjaśniła. Lekarka także obejrzała kartę i zaproponowała mi badania krwi, bo dawno nie robiłam takich badań (robiłam je niecałe dwa lata temu). Zaskoczyło mnie to, bo bez proszenia otrzymałam skierowanie na badania. Dodatkowo pani doktor mnie pochwaliła, że dbam o swoje zdrowie i pilnuję wizyt kontrolnych u specjalisty. Polecam.

Katarzyna_447

04.10.2012

Placówka

Toruń, Łazienna 30

Nie zgadzam się (0)
Zadzwoniłam do przychodni...
Zadzwoniłam do przychodni Nasz Lekarz by umówić się na wizytę u lekarza rodzinnego. Nic mi nie dolegało, po prostu musiałam przedłużyć recepty. Od pewnego czasu by otrzymać recepty na kontynuację leczenia trzeba zapisać się na wizytę, a nie jak dotychczas na telefon zamówić receptę. W związku z tym prawdopodobnie wydłużyły się kolejki na wizytę, bo jeszcze nie ma sezonu przeziębieniowego. Okazało się, że tego dnia już nie ma miejsc, a była dopiero godzina 10:00. Na następny dzień mogłam już sobie wybrać godzinę. Pani w rejestracji miła. Nie udało mi się dodzwonić tam za pierwszym razem, ale można się bez problemu dodzwonić i umówić na wizytę.

Katarzyna_447

04.10.2012

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Zgłosiłam się z...
Zgłosiłam się z synkiem do neurologa dziecięcego. Z samego przebiegu wizyty jestem zadowolona, jednak warunki oczekiwania były skandaliczne. W małym korytarzu stłoczyło się kilkadziesiąt osób, w tym matki z noworodkami, obok były strome schody, na które dzieci wybiegały z nudów, ponieważ nie było nawet marnego stolika z kredkami, nie mówiąc już o automacie z napojami czy wodzie do picia- jest to standard w większości przychodni. Ponieważ nie było możliwości zapisania się na konkretną godzinę, wszyscy musieli czekać z dziećmi wiele godzin, ja czekałam 4 godziny. Uważam, że taka organizacja pracy jest dowodem lekceważenia pacjentów.

Nadine

05.08.2012

Placówka

Toruń, Łazienna 30

Nie zgadzam się (0)
Do odwiedzin lekarza...
Do odwiedzin lekarza skłoniła mnie infekcja nękająca mnie od 3 dni. Na wizytę umówiłam się telefonicznie z samego rana. Zapisano mnie na 12:15. Zjawiłam się punktualnie. Podeszłam do rejestracji i upewniłam się, że jestem zapisana. poinformowano mnie gdzie mój lekarz przyjmuje. udała się pod gabinet. Nie było tam innych pacjentów. Zapukałam do gabinetu, ale okazało się, że jest tam pacjentka. Usiadłam pod gabinetem w oczekiwaniu na moja kolej. Po chwili z gabinetu wyszedł mężczyzna. Moim lekarzem miała być kobieta no i widziałam, że w gabinecie jest inna pacjentka. Zaczęłam się zastanawiać czy nie mam zbyt wysokiej gorączki, że widzę mężczyzn wychodzących z gabinetu. Postanowiłam karnie czekać dalej pod gabinetem. Po chwili z gabinetu wyszła kobieta. A ja dalej czekałam i nasłuchiwałam, czy w gabinecie ktoś jeszcze jest. w końcu się odważyłam i zapukałam. W gabinecie oprócz mojej lekarki nie było nikogo. Wywiad i badanie przebiegły szybko. Ponieważ moje dolegliwości wydały się błahe otrzymałam jeden lek wykrztuśny na receptę i zalecenia. Lekarka zapytała czy potrzebuję zwolnienie na co poprosiłam o nie. Otrzymałam zwolnienie do końca tygodnia. Udałam się z kartą do rejestracji gdzie rejestratorka szybko wypisała mi to zwolnienie. Nie musiałam czekać na podpis lekarza, bo zwolnienia były podpisane już przez lekarza in blanco.

Katarzyna_447

21.07.2012

Placówka

Toruń, Łazienna 30

Nie zgadzam się (0)
Odwiedziłam przychodnię, by...
Odwiedziłam przychodnię, by odebrać receptę. Jako, że towarzyszyło mi dziecię w wózku, postanowiłam skorzystać z windy. Winda nowoczesna, ale dość powolna. Czekanie na nią trwa strasznie długo. Po dojechaniu na drugie piętro, udałam się do rejestracji. Poinformowałam, że chciałam odebrać zamówioną wcześniej receptę. Poproszono mnie o imię i nazwisko. Zaraz tez recepta się znalazła. Dopytałam tylko o refundację. Recepty w tej przychodni są zawsze czytelne, bo lekarz w gabinecie ma komputer i drukuje leki na recepcie. Dzięki temu nie ma problemu z "lekarskim pismem". Wychodząc również musiałam skorzystać z windy. Pierwsze podejście było nie udane, bo winda zamknęła mi się przed nosem 2 razy. Po odczekaniu ładnych kilku minut skorzystałam z windy i opusciłąm przychodnię.

Katarzyna_447

09.05.2012

Placówka

Toruń, Łazienna 30

Nie zgadzam się (0)
Kontaktowałam się z...
Kontaktowałam się z przychodnią, by zamówić receptę. Dodzwoniłam się od razu. Przedstawiłam problem. Pani w rejestracji spisała moje dane, nazwę leku, ilość opakowań. Powtórzyłam moje imię i nazwisko. Jedynie musiałam dopytać, kiedy recepta będzie do odbioru. Okazało się, że po południu tegoż samego dnia. Miło, szybko i sprawnie.

Katarzyna_447

09.05.2012

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Umówiona byłam na...
Umówiona byłam na wizytę u lekarza pierwszego kontaktu/rodzinnego na godzinę 10:45. Udałam się najpierw do recepcji by upewnić się czy moja karta jest w gabinecie. Rejestratorka pokierowała mnie do gabinetu nr 4. Gdy przyszłam w gabinecie była jedna osoba. Przyszło mi spędzić przed gabinetem pół godziny zanim udało mi się wejść do środka. W między czasie lekarza odwiedziła pielęgniarka, która spędziła tam chwilę, następnie jakiś młody lekarz wprowadził pacjentkę, która była za mną w kolejce, no i jeszcze weszła pani z wynikami, oczywiście bez kolejki. Gdy już weszłam do gabinetu udało mi się uzyskać poradę oraz załatwić wszystkie kwestie z którymi udałam się do lekarza. Lekarz bardzo miły. Zobaczymy czy leczenie pomoże.

Katarzyna_447

20.03.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wizyta w gabinecie...
Wizyta w gabinecie zabiegowym na pobraniu krwi. Wszystko odbywało sie w mało intymnej atmosferze gabinetu, z drzwiami otwartymi na oścież. Krzesło do pobierania krwi stało na środku pokoju przy otwartych drzwiach. Każdy mógł i zaglądał do środka. Ja w obawie, że zemdleję, musiałam się bardzo spiąć, żeby nie narobić sobie wstydu przed całą poczekalnią. Panie pielęgniarki ani miłe, ani nie miłe. Zbyt mały kontakt by to ocenić. Napewno bardzo małomówne. Wkłucie profesjonalne, prawie bezbolesne, bez późniejszego siniaka. Wyniki do odbioru na następny dzień.

Katarzyna_447

07.10.2009

Placówka

Toruń, Łazienna 30

Nie zgadzam się (19)
Umówiona na wizytę...
Umówiona na wizytę byłam telefonicznie. Godzina taka jak mi pasowała. Po przyjściu do przychodni zostałam pokierowana do gabinetu. Lekarz już na mnie czekał. Nie było innych pacjentów, czym mnie mile zaskoczono. Lekarz młody. Miły. Uzyskałam poradę. Czas wizyty ok 10 minut, akurat w tym przypadku zadowalający.

Katarzyna_447

07.10.2009

Placówka

Toruń, Łazienna 30

Nie zgadzam się (18)

Nasz lekarz

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Nasz lekarz?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.