Opinia użytkownika: Katarzyna_447
Dotycząca firmy: Nasz lekarz
Treść opinii: Kontakt telefoniczny z przychodnią. Powaliło mnie przeziębienie, a tego dnia musiałam się stawić w pracy, więc zależało mi by dostać się do lekarza. Z samego rana zadzwoniłam do rejestracji. Nie było problemu z dodzwonieniem się. jednakże okazało się, że miejsc na dany dzień już nie ma i to do żadnego internisty, a było 8 rano!!!. Wszystko to prawdopodobnie z powodu pacjentów, którzy muszą umówić się na wizytę, by uzyskać od lekarza receptę. Przychodnia wprowadziła taki wymóg zgodnie z rozporządzeniem NFZ-tu zresztą, ale to powoduje, że gdy ktoś jest naprawdę chory to nie ma szans na dostanie się do lekarza. Inne przychodnie jednak nie stosują się do tego i można leki zamówić w rejestracji lub na telefon. Ponownie zadzwonił tam mój mąż i wymógł zapisanie mnie na dany dzień. Obsługa recepcji łaskawie się zgodziła. Chyba zmienię przychodnie, bo coraz bardziej mnie to denerwuje. Wiecznie są tam kolejki.