Fatalna jakość obsługi klienta. Zamawiałam towar na allegro. Okazało się, że jest droższy o prowizję allegro, gdy kupuje się przez internet, anizeli w sklepie. bardzo mnie to zdziwiło. Gdy wystawiłam neutralny komentarz, zaczęło się piekło. Dzwonili do mnie, straszyli, krzyczeli, szantażowali że jak nie usunę komentarza to dostanę od nich negatywny komentarz. Takie zachowanie oceniam bardzo negatywnie, z punktu widzenia jakości obsługi klienta. To, że zakupy robię przez Allegro, chyba nie upoważnia firmy to takiego traktowania klientów?
Fatalna jakość obsługi klienta. Zamawiałam towar na allegro. Okazało się, że jest droższy o prowizję allegro, gdy kupuje się przez internet, anizeli w sklepie. bardzo mnie to zdziwiło. Gdy wystawiłam neutralny komentarz, zaczęło się piekło. Dzwonili do mnie, straszyli, krzyczeli, szantażowali że jak nie usunę komentarza to dostanę od nich negatywny komentarz. Takie zachowanie oceniam bardzo negatywnie, z punktu widzenia jakości obsługi klienta. To, że zakupy robię przez Allegro, chyba nie upoważnia firmy to takiego traktowania klientów?
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.