Krups

(3.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

W czasie jednego...
W czasie jednego kontaktu udało mi się załatwić reklamację zakupionego ekspresu. Pani uważnie zapoznała się z problemem i znalazła jego rozwiązanie. W ciągu kilku dni otrzymałam brakujący element. Pełny profesjonalizm!

zarejestrowany-uzytkownik

18.01.2019

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Ekskluzywny sprzęt z...
Ekskluzywny sprzęt z artykułami AGD do kuchni. Po wejściu do sklepu stwierdziłam, że nikt się nie interesuje klientami. Za ladą i przy kasie siedziały dwie młode osoby z obsługi, ubrane zdecydowanie nie służbowo. W ciągu kilkunastu minut chodzenia po sklepie nikt się nie podniósł i nie zapytał, nie zaproponował pomocy. Straciłam pewność, czy to sklep, czy to ekspozycja wystawowa. Ceny jednak były przy każdym sprzęcie i to dość wysokie. Towar zdecydowanie z wyższej półki. Ulotki i książeczki reklamowe ładnie poukładane, sklep bardzo elegancki, ale atmosfera w nim panująca - fatalna. Nie oceniam wiedzy i kompetencji pracowników, ponieważ nie odezwali się ani słowem do klientów, rozmawiali między sobą o potrawach na obiad. Nie wrócę chyba do tego salonu.

LaMarija

07.05.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (2)

Krups

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Krups?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

W czasie jednego...
W czasie jednego kontaktu udało mi się załatwić reklamację zakupionego ekspresu. Pani uważnie zapoznała się z problemem i znalazła jego rozwiązanie. W ciągu kilku dni otrzymałam brakujący element. Pełny profesjonalizm!