Cardif

(3.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (5 z 6)

Z przyjemnością jestem...
Z przyjemnością jestem wierną klientką! Najlepsza jakość, dobre ceny i świetna obsługa.

zalogowany_użytkownik

17.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Czekanie na połączenie...
Czekanie na połączenie z konsultantem prawie niezauważalne. Szybka weryfikacja rozmówcy i przejście do meritum sprawy. Uprzejma wymiana informacji i działanie zwrotne, niemal odrazu po zakończeniu rozmowy.

Klient_rw6r

17.04.2019

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Jakiś czas temu...
Jakiś czas temu doznałem wypadku w pracy. Jako, że jestem ubezpieczony w firmie Cardif - zgłosiłem roszczenie. Przez dłuższy okres czasu nie otrzymałem żądnej informacji w ojej sprawie, oprócz powiadomienia że roszczenie zostało przyjęte do rozpatrzenia. Postanowiłem więc zadzwonić na infolinię, aby dowiedzieć się czegoś na temat mojej sprawy. Telefon odebrała konsultantka. Plusem jest fakt, że na połączenie nie trzeba było czekać, to znaczy po wybraniu z klawiatury telefonu tematu rozmowy, od razu zgłosiła się pani konsultantka. I w sumie to tyle plusów dzisiejszej rozmowy. Po weryfikacji przez konsultantkę cy "ja to ja", pani udzieliła mi informacji, że decyzja w mojej sprawie została wydana, lecz nie może mnie o niej poinformować telefonicznie, gdyż Ich firma o wszelkich decyzjach informuje pisemnie za pośrednictwem poczty. Pomimo moich próśb o podanie jakiś szczegółów, nie udało mi się nic więcej dowiedzieć. Z jednej strony rozumiem to, że nie udzielane są szczegółowe informacje o danej szkodzie, lecz w takim razie nie rozumiem dlaczego podczas rozmowy tak wnikliwie weryfikowana jest tożsamość dzwoniącego. Przecież i tak informacja nie zostanie udzielona. Ale to już polityka firmy, którą to po prostu muszę zaakceptować.

chmura

28.05.2014

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Od kilku lat...
Od kilku lat jestem mam wykupioną polisę w tej firmie ubezpieczeniowej. Za każdy miesiąc płacę kwotę składkową wynoszącą 30 zł, więc stosunkowo niezbyt dużo. Do tej pory jeszcze nie korzystałam z odszkodowania od tej firmy, ale szczerze mówiąc mam spore obawy jeśli kiedykolwiek zajdzie taka potrzeba. Według opinii znajomych, którzy również są tam ubezpieczeni, firma nie do końca gra szczerze. Póki co na razie nie mam na co narzekać. Konsultanci w firmie są mili i kompetentni. W miarę szybko odpowiadają na moje bieżące potrzeby i działają raczej profesjonalni, przynajmniej do tej pory.

Poziomka

18.05.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jako klientka GE...
Jako klientka GE Money Banku otrzymałam wczoraj telefon z ofertą. Telemarketer poinformował mnie, że dzwoni w imieniu banku oraz przedstawił mi ofertę ubezpieczeniową, która jest skierowana dla wybranych klientów banku. Do wyboru miałam 3 opcje tego ubezpieczenia i konsultant po udzieleniu wstępnych informacji o zakresie i cenie tego ubezpieczenia zapytał od razu, którą z tych opcji chciałabym aktywować. Z racji tego, że klientką GE Money zostałam poprzez zakupy ratalne, nie jestem zainteresowana dalszą współpracą z tym bankiem, poinformowałam o tym dzwoniącego pana i dowiedziałam się, że nie dzwoni on z banku lecz z towarzystwa ubezpieczeniowego, o czym nie zostałam poinformowana na początku rozmowy. Poza tym dowiedziałam się, że umowa ubezpieczeniowa może być zawarta tylko w trakcie rozmowy telefonicznej i to tylko w tej chwili, nie mogłam zapoznać się z warunkami tego ubezpieczenia bo decyzję musiałam podjąć natychmiast. Oprócz tego konsultant nie był dokładnie poinformowany jeżeli chodzi o te warunki. Pan w dość agresywny sposób namawiał mnie do zakupu ubezpieczenia, sugerując że przecież to mały wydatek, że każdego na to stać oraz przestawiając wizję ewentualnych nieszczęśliwych wypadków, jakie mogą spotkać mnie i moją najbliższą rodzinę. Nie chciał przyjąć do wiadomości mojej odmowy, kilkakrotnie przedstawiając te same korzyści związane z ubezpieczeniem. Gdy w końcu zirytowana podziękowałam za rozmowę, od razu odłożył słuchawkę.

zarejestrowany-uzytkownik

10.09.2008

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (24)

Cardif

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Cardif?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Z przyjemnością jestem...
Z przyjemnością jestem wierną klientką! Najlepsza jakość, dobre ceny i świetna obsługa.