Opinia użytkownika: chmura
Dotycząca firmy: Cardif
Treść opinii: Jakiś czas temu doznałem wypadku w pracy. Jako, że jestem ubezpieczony w firmie Cardif - zgłosiłem roszczenie. Przez dłuższy okres czasu nie otrzymałem żądnej informacji w ojej sprawie, oprócz powiadomienia że roszczenie zostało przyjęte do rozpatrzenia. Postanowiłem więc zadzwonić na infolinię, aby dowiedzieć się czegoś na temat mojej sprawy. Telefon odebrała konsultantka. Plusem jest fakt, że na połączenie nie trzeba było czekać, to znaczy po wybraniu z klawiatury telefonu tematu rozmowy, od razu zgłosiła się pani konsultantka. I w sumie to tyle plusów dzisiejszej rozmowy. Po weryfikacji przez konsultantkę cy "ja to ja", pani udzieliła mi informacji, że decyzja w mojej sprawie została wydana, lecz nie może mnie o niej poinformować telefonicznie, gdyż Ich firma o wszelkich decyzjach informuje pisemnie za pośrednictwem poczty. Pomimo moich próśb o podanie jakiś szczegółów, nie udało mi się nic więcej dowiedzieć. Z jednej strony rozumiem to, że nie udzielane są szczegółowe informacje o danej szkodzie, lecz w takim razie nie rozumiem dlaczego podczas rozmowy tak wnikliwie weryfikowana jest tożsamość dzwoniącego. Przecież i tak informacja nie zostanie udzielona. Ale to już polityka firmy, którą to po prostu muszę zaakceptować.