ASPEL

(5.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Celem wizyty w...
Celem wizyty w salonie był zakup elektroniczego miernika ciśnienia krwi. Jestem pod dużym wrażeniem jakości obsługi klienta w tym punkcie sprzedaży. Po wejściu do salonu zacząłem oglądać wyeksponowane w gablotach urządzenia i produkty. Po ok. 3 minutach podeszła do mnie p. Grażyna, która zaproponowała pomoc w dokonaniu zakupu. W sposób bardzo miły i profesjonalny zasugerowała mi zakup określonego modelu ciśnieniomierza (co warte pokreślenia wskazała model, który w najlepszy sposób odpowiada moim potrzebom, o które wcześniej zapytała - nie próbowała mi sprzedawać najdroższego wariantu, którego funkcji nie byłbym w stanie wykorzystać). Po mojej deklaracji chęci zakupu p. Grażyna przyniosła sprzęt z magazynu i w sposób praktyczny zademonstrowała sposób jego używania (było to bardzo miłe i potrzebne, zwłaszcza że nawet o to nie poprosiłem, a obsługa urządzenia jest trudniejsza niż pierwotnie sądziłem). Poźniej nastąpiła transkacja zakupu (bez problemów, również jeśli chodzi o autoryzację karty kredytowej). P. Grażyna wypełniła dokładnie kartę gwarancyjną oraz podała mi adres serwisu, gdzie będę mógł zgłaszać ewentualne reklamacje. W salonie było czysto i schludnie.

Tomasz_201

15.12.2008

Placówka

Kraków, Bratysławska 2

Nie zgadzam się (24)

ASPEL

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż ASPEL?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Celem wizyty w...
Celem wizyty w salonie był zakup elektroniczego miernika ciśnienia krwi. Jestem pod dużym wrażeniem jakości obsługi klienta w tym punkcie sprzedaży. Po wejściu do salonu zacząłem oglądać wyeksponowane w gablotach urządzenia i produkty. Po ok. 3 minutach podeszła do mnie p. Grażyna, która zaproponowała pomoc w dokonaniu zakupu. W sposób bardzo miły i profesjonalny zasugerowała mi zakup określonego modelu ciśnieniomierza (co warte pokreślenia wskazała model, który w najlepszy sposób odpowiada moim potrzebom, o które wcześniej zapytała - nie próbowała mi sprzedawać najdroższego wariantu, którego funkcji nie byłbym w stanie wykorzystać). Po mojej deklaracji chęci zakupu p. Grażyna przyniosła sprzęt z magazynu i w sposób praktyczny zademonstrowała sposób jego używania (było to bardzo miłe i potrzebne, zwłaszcza że nawet o to nie poprosiłem, a obsługa urządzenia jest trudniejsza niż pierwotnie sądziłem). Poźniej nastąpiła transkacja zakupu (bez problemów, również jeśli chodzi o autoryzację karty kredytowej). P. Grażyna wypełniła dokładnie kartę gwarancyjną oraz podała mi adres serwisu, gdzie będę mógł zgłaszać ewentualne reklamacje. W salonie było czysto i schludnie.