Opinia użytkownika: Tomasz_201
Dotycząca firmy: ASPEL
Treść opinii: Celem wizyty w salonie był zakup elektroniczego miernika ciśnienia krwi. Jestem pod dużym wrażeniem jakości obsługi klienta w tym punkcie sprzedaży. Po wejściu do salonu zacząłem oglądać wyeksponowane w gablotach urządzenia i produkty. Po ok. 3 minutach podeszła do mnie p. Grażyna, która zaproponowała pomoc w dokonaniu zakupu. W sposób bardzo miły i profesjonalny zasugerowała mi zakup określonego modelu ciśnieniomierza (co warte pokreślenia wskazała model, który w najlepszy sposób odpowiada moim potrzebom, o które wcześniej zapytała - nie próbowała mi sprzedawać najdroższego wariantu, którego funkcji nie byłbym w stanie wykorzystać). Po mojej deklaracji chęci zakupu p. Grażyna przyniosła sprzęt z magazynu i w sposób praktyczny zademonstrowała sposób jego używania (było to bardzo miłe i potrzebne, zwłaszcza że nawet o to nie poprosiłem, a obsługa urządzenia jest trudniejsza niż pierwotnie sądziłem). Poźniej nastąpiła transkacja zakupu (bez problemów, również jeśli chodzi o autoryzację karty kredytowej). P. Grażyna wypełniła dokładnie kartę gwarancyjną oraz podała mi adres serwisu, gdzie będę mógł zgłaszać ewentualne reklamacje. W salonie było czysto i schludnie.