Obiektem mojego zainteresowania i chęci poddania krytyce jest bank SygmaBank, a konkretnie pracownicy działu call center i działu reklamacji.
Korzystając z tego iż byłem klientem tej instytucji i miałem nieprzyjemność załatwiania ostatecznych formalności natknąłem się na bardzo "nieprofesjonalną" obsługę. Po pierwsze przygotowanie merytoryczne jak i wiedza bankowa konsultantów (nie twierdze że wszystkich) jest daleka od prawidłowej i niespójna. Rozmawiając z kilkoma konsultantami odnośnie mojej sprawy otrzymywałem niemalże za każdym razem inną informację i nierzadko nieprzyjemne komentarze i sugestie (abym "zatankował samochód i przyjechał porozmawiać twarzą w twarz").
Druga sprawa to nieprzyjemności z działem reklamacji, który- wg mojej wiedzy uzyskanej od konsultantów - jest odpowiedzialny za co miesięczne aktualizacje do Biura Informacji Kredytowej.
Praca w temacie mojej sprawy została załatwiona niechlujnie i bez zaangażowania mimo moich pisemnych próśb.
Sprawa dotyczyła przesłania prawdziwej informacji odnośnie statusu mojego rachunku do BIK jako zamknięty. Niestety nie dopilnowano tego i pozostawiono mnie ze statusem rachunku otwartego , co przysporzyło mi kłopotów.
Reasumując moje doświadczenia z SygmaBankiem , a konkretnie z tymi dwoma działami muszę stwierdzić że każdy klient powinien uzbroić się w cierpliwość i niepoważne traktowanie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.