Sygma Bank

(1.76)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 52)

Pokaż wszystkie opinie

Obiektem mojego zainteresowania...
Obiektem mojego zainteresowania i chęci poddania krytyce jest bank SygmaBank, a konkretnie pracownicy działu call center i działu reklamacji. Korzystając z tego iż byłem klientem tej instytucji i miałem nieprzyjemność załatwiania ostatecznych formalności natknąłem się na bardzo "nieprofesjonalną" obsługę. Po pierwsze przygotowanie merytoryczne jak i wiedza bankowa konsultantów (nie twierdze że wszystkich) jest daleka od prawidłowej i niespójna. Rozmawiając z kilkoma konsultantami odnośnie mojej sprawy otrzymywałem niemalże za każdym razem inną informację i nierzadko nieprzyjemne komentarze i sugestie (abym "zatankował samochód i przyjechał porozmawiać twarzą w twarz"). Druga sprawa to nieprzyjemności z działem reklamacji, który- wg mojej wiedzy uzyskanej od konsultantów - jest odpowiedzialny za co miesięczne aktualizacje do Biura Informacji Kredytowej. Praca w temacie mojej sprawy została załatwiona niechlujnie i bez zaangażowania mimo moich pisemnych próśb. Sprawa dotyczyła przesłania prawdziwej informacji odnośnie statusu mojego rachunku do BIK jako zamknięty. Niestety nie dopilnowano tego i pozostawiono mnie ze statusem rachunku otwartego , co przysporzyło mi kłopotów. Reasumując moje doświadczenia z SygmaBankiem , a konkretnie z tymi dwoma działami muszę stwierdzić że każdy klient powinien uzbroić się w cierpliwość i niepoważne traktowanie.

Damian_123

18.06.2009

Placówka

Warszawa, Suwak 3

Nie zgadzam się (21)

Sygma Bank

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Sygma Bank?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Słaby bank i...
Słaby bank i słabe podejście do klienta nie polecam