Port Lotniczy

(2.27)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 8)

Duża ilość połączeń,...
Duża ilość połączeń, obsługa profesjonalna!!!

zalogowany_użytkownik

06.09.2014

Placówka

Kraków, Balice 1

Nie zgadzam się (0)
Bardzo niemiła obsługa...
Bardzo niemiła obsługa pasażerów tanich linii lotniczych podczas odprawy, pani była nadęta, mówiła niewyraźnie i pod nosem , na moją prośbę o powtórzenie jeszcze raz pytania, jakie mi zadała machnęła ręką i coś znowu niewyraźnie mruknęła. Nie spotkałam się z podobnym traktowaniem w innych krajach. Zauważyłam, że w Warszawie traktuje się niegrzecznie pasażerów tanich linii lotniczych. Ponadto giną bagaże , nikt nigdy za to nie przeprasza, wręcz przeciwnie, bardzo się denerwują takimi zgłoszeniami i traktują poszkodowanych niegrzecznie. Zdarzyło mi się to w kwietniu. Pani przyjmująca zgłoszenie była także bardzo niegrzeczna. Dla przykładu kiedy zaginął mój bagaż na lotnisku w Jerez w Hiszpanii bardzo mnie przepraszano , otrzymałam od linii Iberia kuferek ze wszystkimi potrzebnymi artykułami, nawet łącznie z kapciami , pidżamą a po niespełna 2 godzinach przywieziono mi bagaż pod wskazany adres.

Hanna_7

26.08.2008

Placówka

Warszawa, Warszawa Terminal 2

Nie zgadzam się (19)

Port Lotniczy

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Port Lotniczy?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Przeciętnie.
OK.