Opinia użytkownika: Hanna_7
Dotycząca firmy: Port Lotniczy
Treść opinii: Bardzo niemiła obsługa pasażerów tanich linii lotniczych podczas odprawy, pani była nadęta, mówiła niewyraźnie i pod nosem , na moją prośbę o powtórzenie jeszcze raz pytania, jakie mi zadała machnęła ręką i coś znowu niewyraźnie mruknęła. Nie spotkałam się z podobnym traktowaniem w innych krajach. Zauważyłam, że w Warszawie traktuje się niegrzecznie pasażerów tanich linii lotniczych. Ponadto giną bagaże , nikt nigdy za to nie przeprasza, wręcz przeciwnie, bardzo się denerwują takimi zgłoszeniami i traktują poszkodowanych niegrzecznie. Zdarzyło mi się to w kwietniu. Pani przyjmująca zgłoszenie była także bardzo niegrzeczna. Dla przykładu kiedy zaginął mój bagaż na lotnisku w Jerez w Hiszpanii bardzo mnie przepraszano , otrzymałam od linii Iberia kuferek ze wszystkimi potrzebnymi artykułami, nawet łącznie z kapciami , pidżamą a po niespełna 2 godzinach przywieziono mi bagaż pod wskazany adres.