Moderno Studio

(1.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Weszłam do sklepu...
Weszłam do sklepu o godzinie 17.45 z zamiarem zebrania informacji potrzebnych mi do zakupu szafy - zależało mi na informacji o dostępnych materiałach, przedziałach cenowych oraz otrzymaniu katalogu.W części sklepu z szafami była jedna Pani, która obsługiwała akurat klienta. Wyposażenie sklepu było dość ubogie: kilka projektów kuchni, jedna szafa wnękowa. O godzinie 17.51 sprzedająca skończyła obsługiwać klienta, sama musiałam rozpocząć rozmowę, powiedzieć, że jestem zainteresowana zakupem szafy. Pani spojrzała na zegarek i stwierdziła, że dziś już jest za późno, mogę wysłać jej wymiary wraz z projektem emailem bądź przyjść innego dnia, tak żeby ona miała 30 minut.Nie przedstawiła oferty, nie była w żaden sposób pomocna - dostałam tylko ulotkę na której widniał adres mailowy, na który miałabym przesłać swoją ofertę.Jej zachowanie oceniam na -4 - cieszę się, że na mnie nie nakrzyczała.Asortymentu sklepu ani kompetencji personelu nie jestem w stanie ocenić, gdyż nie dostałam żadnych informacji na ten temat.

Kaja_35

28.11.2012

Placówka

Kraków, Conrada

Nie zgadzam się (0)

Moderno Studio

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Moderno Studio?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Weszłam do sklepu...
Weszłam do sklepu o godzinie 17.45 z zamiarem zebrania informacji potrzebnych mi do zakupu szafy - zależało mi na informacji o dostępnych materiałach, przedziałach cenowych oraz otrzymaniu katalogu.W części sklepu z szafami była jedna Pani, która obsługiwała akurat klienta. Wyposażenie sklepu było dość ubogie: kilka projektów kuchni, jedna szafa wnękowa. O godzinie 17.51 sprzedająca skończyła obsługiwać klienta, sama musiałam rozpocząć rozmowę, powiedzieć, że jestem zainteresowana zakupem szafy. Pani spojrzała na zegarek i stwierdziła, że dziś już jest za późno, mogę wysłać jej wymiary wraz z projektem emailem bądź przyjść innego dnia, tak żeby ona miała 30 minut.Nie przedstawiła oferty, nie była w żaden sposób pomocna - dostałam tylko ulotkę na której widniał adres mailowy, na który miałabym przesłać swoją ofertę.Jej zachowanie oceniam na -4 - cieszę się, że na mnie nie nakrzyczała.Asortymentu sklepu ani kompetencji personelu nie jestem w stanie ocenić, gdyż nie dostałam żadnych informacji na ten temat.