Jacenty

(1.53)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 2)

bardzo zawiodłam się...
bardzo zawiodłam się na firmie Jacenty, 4 października zamawiałam meble była to rogówka jeden fotel, i dwie pufy, bo wybraniu odpowiedniej tapicerki i wpłaceniu przedpłaty, zostałam zagwarantowana że meble zostaną dostarczone w dniu 26 października, dwa dni przed wyznaczonym terminem ponownie zostałam zapewniona o tym, że meble będą w terminie, po czym 26 dostaje telefon że jednak mebli nie będzie, a że dojada dopiero 30 października, poczułam się bardzo zawiedziona takim traktowaniem klienta i przekładaniem terminów dostawy.

Sylwia_992

06.11.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (2)

Jacenty

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Jacenty?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie.