Opinia użytkownika: Kaja_35
Dotycząca firmy: Moderno Studio
Treść opinii: Weszłam do sklepu o godzinie 17.45 z zamiarem zebrania informacji potrzebnych mi do zakupu szafy - zależało mi na informacji o dostępnych materiałach, przedziałach cenowych oraz otrzymaniu katalogu.W części sklepu z szafami była jedna Pani, która obsługiwała akurat klienta. Wyposażenie sklepu było dość ubogie: kilka projektów kuchni, jedna szafa wnękowa. O godzinie 17.51 sprzedająca skończyła obsługiwać klienta, sama musiałam rozpocząć rozmowę, powiedzieć, że jestem zainteresowana zakupem szafy. Pani spojrzała na zegarek i stwierdziła, że dziś już jest za późno, mogę wysłać jej wymiary wraz z projektem emailem bądź przyjść innego dnia, tak żeby ona miała 30 minut.Nie przedstawiła oferty, nie była w żaden sposób pomocna - dostałam tylko ulotkę na której widniał adres mailowy, na który miałabym przesłać swoją ofertę.Jej zachowanie oceniam na -4 - cieszę się, że na mnie nie nakrzyczała.Asortymentu sklepu ani kompetencji personelu nie jestem w stanie ocenić, gdyż nie dostałam żadnych informacji na ten temat.