Dzwoniła do mnie właśnie pani z mbank z propozycją karty kredytowej, podoba mi się to że informują klienta o możliwościach. Odmówiłam i kolejny plus - nie byłam namawiana przez 5 minut tylko nastąpiła jedna delikatna sugestia skorzystania. Miłe że bank nie jest nachalny. Zawsze pytają czy ma się czas na rozmowę. polecam
Witam. Dziękuję za wyrażanie swojej opinii na temat usług świadczonych przez infolinię mBanku. mBank stale wzbogaca i udoskonala swoją ofertę produktową. Dlatego też, kiedy pojawia się nowa propozycja bądź oferta spersonalizowana, nasi doradcy z Call Center dzwonią do Klientów informując ich o nowych możliwościach. Cieszę się, że jest Pani zadowolona z kontaktu z pracownikiem naszej infolinii. Na bieżąco prowadzimy szkolenia pracowników w celu podnoszenia ich kwalifikacji zawodowych oraz poprawy poziomu obsługi. Dokładamy także wszelkich starań, aby nasi pracownicy swoją wiedzą i fachowością przyczyniali się do jak najlepszej obsługi Klientów mBanku. Mam nadzieję, że również dalsze kontakty z mBankiem będą źródłem satysfakcji. Przypominam, iż pozostajemy do Pani dyspozycji w placówkach naziemnych, których szczegółowy wykaz znajduje się na stronie mBanku: http://www.mbank.pl/przewodnik/punkty_naziemne/ oraz na mLinii pod numerem 801 300 800 lub +48 426 300 600. Pozdrawiam Marta Kaźmierczak, mBank
mBank
Obecny na polskim rynku od 1986 roku mBank, od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Jest to pierwszy w pełni internetowy bank w Polsce. Wyznacza kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jest jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce. Ofertę mBanku uzupełnia m.in. leasing, faktoring i specjalistyczny mBank Hipoteczny. mBank poświęca się również kampaniom społecznym, takim jak m.in. „Ludzie są niesamowici”, informującej o zagrożeniach czekających w Internecie oraz wspomagającej ochronę danych.
Jesteś właścicielem tego miejsca?
Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.
Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zadzwoniłem na infolinię, bo nie mogłem zalogować się do aplikacji. Pani z obsługi przeprowadziła mnie krok po kroku przez reset hasła i już po chwili wszystko działało. Bardzo sprawna pomoc.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.