Credit Agricole

(4.29)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP10 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1703)

Pokaż wszystkie opinie

Udałem się do...
Udałem się do banku Credit Agricole w celu zamknięcia konta osobistego. Po wejściu do placówki przywitała mnie konsultantka siedząca najbliżej wejścia i zaprosiła do siebie pytając jak może mi pomóc. Wyjaśniłem w jakim celu odwiedzam placówkę, pracownica przekonywała mnie do pozostania klientem banku, pytała również o powody rezygnacji. Jej działania retencyjne trwały jednak krótko, gdyż zaznaczyłem, że moja decyzja jest ostateczna. W trakcie obsługi podszedł do nas inny pracownik banku z pytaniem co mnie sprowadza, jego pytanie było wyraźnie kurtuazyjne i wynikało z faktu, że obsługiwał mnie podczas poprzednich wizyt. Nawiązała się dyskusja na temat rezygnacji z jaką przyszedłem. Bardziej doświadczony pracownik zaproponował rozwiązanie w którym nie będę ponosił dodatkowych kosztów prowadzenia rachunku, co ostatecznie wpłynęło na moją decyzje i zdecydowałem pozostawić jeszcze aktywne konto w tym banku. Personel jest sympatyczny oraz kompetentny, placówka czysta i przyjazna. W godzinach w jakich byłem obsługiwany w ogóle nie było klientów. Czas obsługi oceniam jako zadowalający, formalności związane ze zwrotem tokena oraz przywróceniem dostępu internetowego przebiegły sprawnie mimo iż obsługujący mnie pracownik był świeżo zatrudniony.

zarejestrowany-uzytkownik

16.01.2012

Placówka

Warszawa, Malborska

Nie zgadzam się (3)

Credit Agricole

Historia Credit Agricole Banku Polskiego rozpoczęła się w 1991 roku, mimo że pod tą nazwą funkcjonuje dopiero od 2011 roku. Jest częścią Grupy Credit Agricole czyli jednej z największych na świecie grupy finansowej, działającej w 49 krajach. Działa w obszarze bankowości detalicznej, korporacyjnej, rolniczej, małych i średnich przedsiębiorstw oraz w obszarze consumer finance. Oprócz usług finansowych, proponuje także ubezpieczenia komunikacyjne, majątkowe i na życie. Wartości, którymi od lat kieruje się Credit Agricole, to przede wszystkim zaangażowanie, bezpieczeństwo, szybkość i przejrzystość.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Credit Agricole?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Przemiła obsługa telefoniczna...
Przemiła obsługa telefoniczna ze strony pracowników banku. Bardzo duża chęć pomocy przy problemach z aplikacją. Możliwe najszybsze rozwiązanie zapytań od strony klienta. Śmiało mogę polecić bank Credit Agricole.