Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Udałem się do banku Credit Agricole w celu zamknięcia konta osobistego. Po wejściu do placówki przywitała mnie konsultantka siedząca najbliżej wejścia i zaprosiła do siebie pytając jak może mi pomóc. Wyjaśniłem w jakim celu odwiedzam placówkę, pracownica przekonywała mnie do pozostania klientem banku, pytała również o powody rezygnacji. Jej działania retencyjne trwały jednak krótko, gdyż zaznaczyłem, że moja decyzja jest ostateczna. W trakcie obsługi podszedł do nas inny pracownik banku z pytaniem co mnie sprowadza, jego pytanie było wyraźnie kurtuazyjne i wynikało z faktu, że obsługiwał mnie podczas poprzednich wizyt. Nawiązała się dyskusja na temat rezygnacji z jaką przyszedłem. Bardziej doświadczony pracownik zaproponował rozwiązanie w którym nie będę ponosił dodatkowych kosztów prowadzenia rachunku, co ostatecznie wpłynęło na moją decyzje i zdecydowałem pozostawić jeszcze aktywne konto w tym banku. Personel jest sympatyczny oraz kompetentny, placówka czysta i przyjazna. W godzinach w jakich byłem obsługiwany w ogóle nie było klientów. Czas obsługi oceniam jako zadowalający, formalności związane ze zwrotem tokena oraz przywróceniem dostępu internetowego przebiegły sprawnie mimo iż obsługujący mnie pracownik był świeżo zatrudniony.