R.K. Niedziałek

(3.36)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (11 z 25)

Polecam tego pana...
Polecam tego pana przy stanowisku na wprost wejścia:) przesympatyczny i potrafi dobrze doradzić:)

Niezweryfikowany Klient_vxRx

21.01.2021

Placówka

Lublin, Krochmalna 49

Nie zgadzam się (0)
nieuczciwie postępują na...
nieuczciwie postępują na pieniądze miałam zapłacić 180 zł a zapłaciłam o 90 zł więcej (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_OU5G

30.07.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
A więc powiem...
A więc powiem tak. JESTEM ZAWIEDZIONY całą tą instytucja. Nigdy już nie kupie nic w tym sklepie, a kupowałem tam od lat. Obsługa zrobiła sie niekompetentna, mało kto wie po co tam jest i co ma robić. Kupiłem tam w ostatnim czasie części za ponad 1000 zł, w tym pompe wody. Pompa oczywiście nie pasowała ale na wymiane było juz za pózno (moze z mojej winy może nie, ale nie mogłem stwierdzić tego bez odstawienia auta do mechanika, a zrobiłem to dośc pózno po zakupie) ale ja nie o tym. Zszokowało mnie to, że gdy zaptałem w sklepie do jakiego auta jest ta pompa nikt nie potrafił udziekic mi odpowiedzi. W dodatku jakis tam "kierownik" od czegos tam który miał chyba tylko pojęcie o pakowaniu na pakierni stfierdził, ze pompa która jest w pudełku to nie jest ta która mi sprzedali. Po tym całkowicie straciłem wiare ze są jeszcze w tym sklepie ludzie którzy znaja sie na tym co robią. A moje domysły zatwierdziła Pani pracująca w tym sklepie mówiąc krótko, ze nie musi sie znac na tym co robi. Ręce mi opadły, spuściłem głowe. Po części rozumiem bo to kobieta. A wracając do zakupionych części prawie polowa nie pasowała:-( część z nich zdąrzyłem wymienić i wszystko było by dobrze gdyby nie zadzwonił dziś do mnie mechanik i nie powiedział, że wszystkie tulejki które kupiłem na tylne wachacze tak naprawde są na przód:-) już sie nie denerwowałem. Ten fakt skłonił mnie do wyrarzenia mojego zdania na temat tego właśnie sklepu.

zarejestrowany-uzytkownik

16.11.2014

Placówka

Lublin, Związkowa 4

Nie zgadzam się (1)
Obsługa tragiczna, klient...
Obsługa tragiczna, klient traktowany obcesowo ani dzien dobry ani do widzenia, zero jakiejkolwiek porady. Kupowałem świece . Przebitka cenowa straszna u niedzialka 75zł podczas gdy w inter cars 58zł. Szkoda, ze dowiedziałem się po fakcie od znajomego ze to najdrozszy sklep w lublinie...

kangur

04.06.2014

Placówka

Lublin, Krochmalna 49

Nie zgadzam się (1)
Hurtownia z częściami...
Hurtownia z częściami do samochodów umiejscowiona jest przy jednej z głównych ulic Zamościa, posiada kilka własnych miejsc parkingowych. Wyposażenie i wystrój placówki wydaje się być zadowalające, no może kilka miejsc siedzących dla klientów czekających w kolejce by się przydało. Obsługa dość kompetentna, ale zdarzają się pomyłki i czasami sprowadzona część nie pasuje. Na plus można zaliczyć bezproblemowy zwrot takiej niewłaściwej części i zamiana na odpowiednią lub oddanie pieniędzy. Ceny jak zawsze z punktu widzenia klienta mogłyby być niższe, ale nie są jakoś szczególnie wygórowane. Generalnie polecam.

Skorpion111

02.04.2013

Placówka

Zamość, lubelska

Nie zgadzam się (4)
Pojechałam po odbiór...
Pojechałam po odbiór zamówionej części do samochodu. NA parkingu było bardzo dużo miejsca, był czysty. W środku siedział tylko jeden pan, nikogo nie obsługiwał. Od razu poprosił mnie do stanowiska. Podałam nazwisko i wyjaśniłam po co przyszłam. Pan poklikał coś na komputerze i poszedł po część. Wrócił po chwili i podał mi towar oraz paragon. Dodatkowo zapytałam o ceny alufelg, na co mi odpowiedział. W lokalu było czysto, sprzedawca był bardzo sympatyczny.

CiociaKlocia

08.11.2012

Placówka

Lublin, ul. Głęboka 31

Nie zgadzam się (4)
Pojechałam do sklepu...
Pojechałam do sklepu aby zamówić potrzebną mi część do samochodu. Przed salonem było bardzo ciasno, wszystkie miejsca parkingowe zajęte. Postawiłam samochód pod drzwiami w nadziei, że nikt mnie nie pogoni. W środku siedziało 3 konsultantów, z czego tylko jeden był zajęty obsługą klienta. Reszta coś klikała na kompach. Po krótkiej chwili oczekiwania, wreszcie jeden z panów zlitował się i poprosił mnie do stanowiska. Od razu wytłumaczyłam co chcę, niestety, pan miał problem z namierzeniem przedmiotu. Pokazywał mi zdjęcia innych części i nie mógł dojść o co mi chodzi. Kiedy wreszcie znalazł szukaną część, poszło już szybko. Przyjął zamówienie, poinformował, że będzie następnego dnia. Pan był miły. W lokalu jak i na zewnątrz było czysto.

CiociaKlocia

08.11.2012

Placówka

Lublin, ul. Głęboka 31

Nie zgadzam się (0)
Chciałam zakupić hokeje...
Chciałam zakupić hokeje do mojego samochodu. Początkowo szukałam przez internet, jednak ceny wydały mi się dość wysokie. Postanowiłam skontrolować ceny w sklepach stacjonarnych. Pierwszy do głowy przyszedł mi Niedziałek. To chyba największa sieć sklepów z częściami samochodowymi w Lublinie. Rozmowę przeprowadziłam z bardzo miłym panem. Wytłumaczyłam mu, czego szukam i po chwili oczekiwania, otrzymałam informację, że owszem, taki towar posiadają w sprzedaży, jednak jest on na zamówienie, dostawa z dnia na dzień. Towar można zamówić telefonicznie. Cena nieporównywalna z tym co znalazłam w internecie. Myślę, że się zdecyduję, jednak muszę poczekać bo przyszłego tygodnia.

CiociaKlocia

25.10.2012

Infolinia

Nie zgadzam się (1)
Udałem sie po...
Udałem sie po informacje o cenie części do samochodu. Chodziło mi o sondę, jednak nie znałem dokładnie danych. W sklepie panuje porządek, wiele stanowisk do obsługi klienta usiadłem przy pierwszym wolnym sprzedawcy i mówie o co mi chodzi. Pan wysłuchał mnie zapytał o parametry samochodu , poszukał w komputerze i udzielił mi informacji o cenie. Wspomniał o mozliwości zakupu tańszej części tylko że muszę sprawdzić czy będzie mi pasowała. Myslę że udzielił mi w miarę dobrej odpowiedzi. Tylko cena troche wysoka.

maa

27.07.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (2)
Wszedłem do sklepu...
Wszedłem do sklepu Pana Niedziałka w poszukiwaniu części do samochodu. Znajduje się tam kilka stanowisk więc podszedłem do pierwszego wolnego Pana. Siedział tam pewien Pan, który rozmawiał przez telefon, na temat zamówienia więc poszedłem do kolejnego. Był to łysy młody Pan, który najzwyczajniej w świecie prowadził sobie prywatną rozmowę w pracy podczas gdy klienci czekają. Poczekałem tak jakieś 15 minut, aż w końcu Pan wstał i sobie poszedł, a ja musiałem czekać na innego sprzedawcę, który nie miał zielonego pojęcia w jakim katalogu szukać wybranej części.

Bartłomiej_264

03.08.2011

Placówka

Zamość, lubelska

Nie zgadzam się (10)
Duży i czysty...
Duży i czysty parking, czyli brak problemu z zaparkowaniem. Lokal schludny , czysty, brak kolejki. Krzesełka przy punkcie obsługi miękkie, personel kompetętny. Szybko podano cenę części różnych producentów - oczywiście wybór należy do mnie czy cena czy jakość. Możliwość wymiany części na miejscu - jest także warsztat.

Darek_5

20.07.2009

Placówka

Lublin, ul. Głęboka 31

Nie zgadzam się (28)

R.K. Niedziałek

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż R.K. Niedziałek?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo źle.
Bardzo źle.