Bank BPH

(3.09)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 470)

Pokaż wszystkie opinie

Usiłowałem dodzwonić się...
Usiłowałem dodzwonić się na infolinię banku BPH w celu uzyskania informacji o procedurze zamknięcia umowy kredytowej. Przed połączeniem się z doradcą banku, system infolinii polecił mi wpisywać szereg informacji oraz po przymusowym wysłuchiwaniu poleceń musiałem wybierać klawisze telefonu w zależności od opcji - np. obsługa karty wciśnij "1" , obsługa rachunku kredytowego wciśnij "2" itd. W infolinii banku BPH nie było możliwości poczekania na połączenie z doradcą, wysłuchując jakiejś melodii, jak w innych infoliniach. W celu "doczekania się" na połączenie, zapewniając mnie, że to dla przyspieszenia połączenia i mojego bezpieczeństwa zmuszono mnie do podania ( wciśnięcia na klawiaturze telefonu): nr PESEL, ostatnich 4 cyfr karty kredytowej, 3 pierwszych liter nazwiska panieńskiego matki, następnie zostałem zmuszony do ustanowienia i potwierdzenia nr PIN. Wcześniej wysłuchałem salda mojego rachunku i wiele ofert banku, musiałem też przyciskać numery na klawiaturze telefonu będąc przekierowywanym w rożne obszary systemu. Na koniec, gdy usłyszałem głos doradcy banku, poproszony zostałem o przedstawienie się. Pani doradca banku powiedziała mi, że moje dane, w tym PESEL, mogły dostać się w niepowołane ręce. Pozostaje zapytać - po co musiałem wbijać do systemu pozostałe dane - np. nazwisko matki. Nadmieniam, że jeżeli nie wpisałem nr PESEL, zostałem rozłączony, nie wpisałem pierwszych liter nazwiska matki (zawiera literę polską "ą, ę ) zostałem rozłączony. Kilkanaście minut połączenia było na mój koszt ( nie korzystałem z nr 0 801 ). Proponuję, aby bank BPH zastanowił się nad szybkością obsługi i celowością pozyskiwania tylu danych osobowych przez telefon. Skutek był taki rozmowy, że informację potrzebną uzyskałem w kilka sekund, umowę kredytową muszę jednak rozwiązać pisemnie, wysyłając wypowiedzenie listem lub faksem. Nagrywana rozmowa, poprzedzona wieloma danymi osobowymi rejestrowanymi przez system banku okazała się niewystarczająca. Jestem bardzo niezadowolony z jakości obsługi banku BPH.

Grzegorz_89

22.04.2010

Placówka

Nie zgadzam się (18)

Bank BPH

Bank BPH wchodzi w skład grupy kapitałowej General Electric, jednej z największych korporacji na świecie mającej ponad 130-letnią historię działania w dziedzinie technologii, mediów i usług finansowych. W Polsce Bank BPH funkcjonuje od 1989 roku. Od tego czasu przeszedł wiele strategicznych zmian. Od 2016 roku obsługuje wyłącznie klientów indywidualnych spłacających kredyty hipoteczne. Najważniejszym zadaniem Banku BPH jest zapewnienie najwyższej jakości usług dla klientów oraz realizacja strategii biznesowej w sposób społecznie odpowiedzialny.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Bank BPH?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

OK.
Tak sobie.