Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Beata_59

Dotycząca firmy: Hibiskus

Treść opinii: Byłam jedynym klientem w aptece. Przy żadnym z 3 stanowisk sprzedaży nie było w danej chwili nikogo z personelu, jednak bardzo szybko podeszła farmaceutka do jednego z nich. Realizowałam 2 recepty oraz dokonywałam zakupu kilku pozycji leków bez recepty. W międzyczasie z zaplecza wyszła druga pani, usiadła przy wolnym okienku, jednak klientów nadal nie było. Zapytałam o jedną z pozycji bez recepty (specjalny plaster z opatrunkiem) - otrzymałam odpowiedź, że nie nie ma tego artykułu. Nie poinformowano mnie, czy jest to chwilowy brak, czy stały brak tego asortymentu. Zapytałam o alternatywne 2 artykuły, jednak również ich nie było. Kolejne moje pytanie to - czy apteka może dla mnie zamówić w hurtowni jeden z opatrunków. Farmaceutka jednak (w tym samym czasie sumując zakupy) bąknęła pod nosem, że nie wie. Poza brakiem kompetencji personelu, placówka prezentuje się dobrze, część leków jest poustawianych w przestronnych gablotach, niektóre z nich są wyeksponowane jako sprzedaż promocyjna. Wnętrze jest czyste, oznaczenia widoczne, ceny atrakcyjne.