Bit Computer

(3.63)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (11 z 12)

2020-12-05 zakupiłem i...
2020-12-05 zakupiłem i zapłaciłem za BROTHER DCP-L2552DN URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE . 2020-12-07 około godz. 9 potwierdzono zawarcie umowy na odległość. 2020-12-08 po południu nagle otrzymuję info że Brothera nie dostanę ponieważ nie mają. Po sprawdzeniu okazuje się że cena wzrosła. Zobaczymy co powie prawnik Nie polecam tego sklepu. To jest bezczelność.

zalogowany_użytkownik

08.12.2020

Placówka

Kraków, Św Krzyża 5-7

Nie zgadzam się (0)
Sklep rzeczywiście świetnie...
Sklep rzeczywiście świetnie zaopatrzony, jednak po raz kolejny spotkałam się z nieuprzejmym potraktowaniem. Kupowałam artykuł w sklepie na ul. św. Krzyża, pan "łaskawie" mnie obsłużył. Owszem szybko znalazł interesujący mnie produkt, jednak prezentacja odbywała się przy jednej ladzie, pan przeszedł do kasy przy innej ladzie i po zainkasowaniu pieniędzy uznał transakcję za zakończoną. Rozglądałam się za zakupionym artykułem, który nie został mi podany, na pytanie gdzie on jest, pracownik burknął coś pod nosem i poszedł na zaplacze. Odeszłam od lady, przy której byłam obsługiwana i znalazłam po drugiej stronie kasy leżące pudełko. O żadnym: proszę, dziękuję, do widzenia nie było mowy. Cóż, nie pierwszy raz zetknęłam się z ekspedientem z tego sklepu, który petentów traktuje jak dopust boży. Hitem było parę lat temu zachowanie młodego serwisanta, który zaczął wymachiwać mi przed nosem wtyczką od zasilacza, pytając, gdzie on ma to sobie wsadzić? Gwiazdka za to, że jednak łaskawie mi sprzedano właściwy towar.

Niezweryfikowany Klient_UAit

29.11.2020

Placówka

Kraków, Św Krzyża 5-7

Nie zgadzam się (0)
Oceniam bardzo dobrze,...
Oceniam bardzo dobrze, rzetelna obsługa klienta, Sprzedawca który mnie obsługiwał dysponował odpowiednią wiedzą techniczną. Przeprowadził analizę potrzeb, dopasował rozwiązanie pod moje oczekiwania.Siedziba firmy zadbana, zachęcająca do odwiedzin.

zalogowany_użytkownik

15.10.2015

Placówka

Kraków, J. Conrada

Nie zgadzam się (0)
Obsługa kompetentna i...
Obsługa kompetentna i posiadająca wystarczającą wiedzę. Skłonna do negocjacji cen. Długi czas oczekiwania na sprzedawcę, mimo braku klientów. Sklep czysty. Miejsca siedzące dla oczekujących klientów. Duży parking przed sklepem.

Joanna_3013

24.10.2014

Placówka

Kraków, J. Conrada

Nie zgadzam się (0)
Szybka wysyłka. Gra...
Szybka wysyłka. Gra super. Zapakowana w gąbki i pudełko, tak że nic nie mogło się stać w drodze do paczkomatu. Polecam zakupy w sklepie.

zalogowany_użytkownik

07.09.2014

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Po raz drugi...
Po raz drugi robiłem zakupy w Bit Computer i znów za pośrednictwem internetu. Powód? Bardzo atrakcyjna cena markowego sprzętu. Za pierwszym razem towar był do odebrania już rano następnego dnia, mimo, że zamówiony został późnym popołudniem. Ostatnio znów poszedłem nazajutrz, tym razem zostałem poinformowany, że sprzętu wprawdzie nie ma, ale będzie za pół godziny, bo jest właśnie w transporcie. Nie mogąc czekać wypytałem sprzedawcę o inny, porównywalny przedmiot, a odpowiedź bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Sprzedawca przeprowadził ze mną krótki wywiad, po czym zaproponował inną rzecz - w podobnej cenie i nieco korzystniejszych parametrach, ale posiadający o rok dłuższą gwarancję. Brawo za profesjonalne podejście do klienta!

Kamil_741

06.01.2013

Placówka

Kraków, Św Krzyża 5-7

Nie zgadzam się (0)
Najlepszy sklep komputerowy...
Najlepszy sklep komputerowy w Krakowie. Od lat funkcjonujący na rynku i od lat ze świetnymi cenami, znakomitym serwisem i fachową obsługą. Kupiłem już tam 3 komputery i wiele, wiele akcesoriów, a ostatnio wybrałem się po pendrive'a. Jak zwykle byłem zadowolony, gdyż chodziło mi o konkretny model SanDiska, zadzwoniłem wcześniej, pan powiedział, że nie mają ich obecnie na stanie, ale są w ich nowej siedzibie na Conrada, więc umówiłem się, że zostanie przywieziony i wtedy pan do mnie zadzwoni. Na drugi dzień miałem telefon, że pendrive jest do odbioru. Poszedłem do sklepu, pendrive czekał, cena niższa niż w Saturnie o 10 zł. W sklepie miły zapach komputerów, obsługa szybka i fachowa. Polecam. Zdecydowanie najlepszy sklep na zakupy komputerowe w Krakowie.

zarejestrowany-uzytkownik

03.02.2011

Placówka

Kraków, Św Krzyża 5-7

Nie zgadzam się (2)
Podłoga w sklepie...
Podłoga w sklepie była czysta a na pólkach nie było widać kurzu ( na półkach tych dostępnych dla klienta z jednostkami głównymi po lewej stronie). Pomimo małej ilości klientów na sklepie wyczekałam się za tzw "wszystkie czasy". Na półkach za ladą panowal nie porządek i chaos. Po dłuższej chwili pojawił się Pan z zaplecza i zaprosił do kasy. Z pewnością był zorientowany w asortymencie, ale jak dla mnie był mało przekonywujący i to szukanie wtyczki którą chciałamkupić trwało stanwoczo za długo. I jak dla mnie było dowodem na najwyższy czas aby uporządkować towar w sklepie.

Magika

15.01.2011

Placówka

Kraków, Św Krzyża 5-7

Nie zgadzam się (4)
Bardzo dobra obsługa,...
Bardzo dobra obsługa, szeroki asortyment. Bardzo kompetentni i profesjonalni sprzedawcy. Po wejściu od razu się mną zainteresowano, pomogli mi wybrać jaki mam wziąć towar. Bardzo szybko odnaleziono konkretny model który mnie zainteresował i bardzo dobra cena. Wszystko ok, i lokalizacja bardzo dobra.

zalogowany_użytkownik

08.12.2010

Placówka

Kraków, Św Krzyża 5-7

Nie zgadzam się (3)
W sklepie zwykle...
W sklepie zwykle tylko dwóch pracowników. Jeden na dziale obsługi drugi w serwisie. Ten który pracuje na dziale obsługi, obsługuje równiez stosiko z Telewizją "n". Czasami niewielki bałagan w asortymencie ale spowodowany dość dużym ruchem i jedna osoba obsługującą. Personel wykwalifikowany i kompetentny. Schludnie ubrany i zawsze chetnie pomagający. Asortyment ograniczone jedynie niewielka powierzchnią sklepu. Jesli brak jakiegoś asortymentu sprzedawcy zamawiają.

Ewa_263

15.10.2009

Placówka

Prudnik, Plac Farny 5

Nie zgadzam się (21)
Mój kontakt z...
Mój kontakt z obsługą sklepu miał się ograniczyć jedynie do odebrania i zapłacenia za towar zakupiony za pośrednictwem powiązanego sklepu internetowego (części komputerowe). W momencie, gdy pojawiłam się w sklepie było w nim już kila osób, szybko jednak udało mi się dostać do osoby nie zajętej obsługą klienta. Kiedy jednak wyjaśniłam z czy przychodzę, osoba ta odesłała mnie do innego stanowiska. Niestety nie było tam osoby obsługującej - postanowiłam więc poczekać w kolejce do innej osoby, która miała plakietkę, że zajmie się częściami komputerowymi. Najpierw musiałam czekać, ponieważ klient którego obsługiwał pracownik był bardzo niezdecydowany, na koniec powiedział że zaraz wróci tylko pójdzie do bankomatu. Potem pracownik zaczął obsługiwać innych klientów, którzy pojawili się przy stanowisku później ode mnie. W tym czasie wrócił ten wcześniejszy klient, tak więc gdy pracownik skończył obsługiwać bieżących klientów, bez żadnego słowa wyjaśnienia zaczął podliczać tego wcześniejszego klienta. W tym momencie postanowiłam się wtrącić i zapytała czy w ogóle jest sens żebym tu stała, czy uda mi się załatwić tą sprawę u tego pracownika. Jak można się było spodziewać pracownik powiedział że powinna się udać do innego pracownika. Wtedy zwróciłam uwagę, że zostałam już odesłana i że czekam od dobrych 15 min na obsłużenie. Dopiero wtedy pracownik postanowił zadziałać - poszedł na zaplecze i przyprowadził pracownika odpowiedzialnego za wydawanie towaru zakupionego przez internet. Dodam, że nie doczekałam się żadnych przeprosin na tak długie oczekiwanie.

zarejestrowany-uzytkownik

08.07.2009

Placówka

Kraków, J. Conrada

Nie zgadzam się (33)

Bit Computer

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Bit Computer?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

2020-12-05 zakupiłem i...
2020-12-05 zakupiłem i zapłaciłem za BROTHER DCP-L2552DN URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE . 2020-12-07 około godz. 9 potwierdzono zawarcie umowy na odległość. 2020-12-08 po południu nagle otrzymuję info że Brothera nie dostanę ponieważ nie mają. Po sprawdzeniu okazuje się że cena wzrosła. Zobaczymy co powie prawnik Nie polecam tego sklepu. To jest bezczelność.