Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bit Computer
Treść opinii: Mój kontakt z obsługą sklepu miał się ograniczyć jedynie do odebrania i zapłacenia za towar zakupiony za pośrednictwem powiązanego sklepu internetowego (części komputerowe). W momencie, gdy pojawiłam się w sklepie było w nim już kila osób, szybko jednak udało mi się dostać do osoby nie zajętej obsługą klienta. Kiedy jednak wyjaśniłam z czy przychodzę, osoba ta odesłała mnie do innego stanowiska. Niestety nie było tam osoby obsługującej - postanowiłam więc poczekać w kolejce do innej osoby, która miała plakietkę, że zajmie się częściami komputerowymi. Najpierw musiałam czekać, ponieważ klient którego obsługiwał pracownik był bardzo niezdecydowany, na koniec powiedział że zaraz wróci tylko pójdzie do bankomatu. Potem pracownik zaczął obsługiwać innych klientów, którzy pojawili się przy stanowisku później ode mnie. W tym czasie wrócił ten wcześniejszy klient, tak więc gdy pracownik skończył obsługiwać bieżących klientów, bez żadnego słowa wyjaśnienia zaczął podliczać tego wcześniejszego klienta. W tym momencie postanowiłam się wtrącić i zapytała czy w ogóle jest sens żebym tu stała, czy uda mi się załatwić tą sprawę u tego pracownika. Jak można się było spodziewać pracownik powiedział że powinna się udać do innego pracownika. Wtedy zwróciłam uwagę, że zostałam już odesłana i że czekam od dobrych 15 min na obsłużenie. Dopiero wtedy pracownik postanowił zadziałać - poszedł na zaplecze i przyprowadził pracownika odpowiedzialnego za wydawanie towaru zakupionego przez internet. Dodam, że nie doczekałam się żadnych przeprosin na tak długie oczekiwanie.