Polimax

(3.63)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (14 z 17)

Moja współpraca z...
Moja współpraca z firmą Polimax zaczęła się przypadkowo, potrzebowałem coś wydrukować "na przedwczoraj". Zostałem pozytywnie zaskoczony podejściem obsługi oraz fachową wiedzą osób które przygotowują druk. Jak coś pójdzie nie tak, zawsze można się dogadać i liczyć na szybkie rozwiązanie problemu.

zalogowany_użytkownik

30.01.2019

Placówka

Warszawa, Nowoursynowska 161L

Nie zgadzam się (0)
Miła obsługa, doradzają...
Miła obsługa, doradzają podłoża, profesjonalnie i szybko. Polecam

zarejestrowany-uzytkownik

29.01.2019

Placówka

Warszawa, Nowoursynowska 161L

Nie zgadzam się (0)
Genialna jakość wydruku,...
Genialna jakość wydruku, szybko i sprawnie. Obsługa jest naprawdę miła i czekanie na wydruk nawet większej ilości mija raz dwa. Profesjonalizm, kultura i jakość. Bardzo polecam!

niezalogowany-uzytkownik

10.12.2018

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Dziękuję za realizację...
Dziękuję za realizację mojego zlecenia. Szybko,przyjemnie i profesjonalnie. Obsługa klienta na wysokim poziomie. Pracownicy są uprzejmi, bez żadnej łaski doradzają i służą profesjonalną pomocą. Efekt zlecenia (czyli fotoksiążki wykonanej dla rodziców) był i nadal jest świetny . Polecam.

niezalogowany-uzytkownik

30.11.2018

Placówka

Warszawa, Nowoursynowska 161L

Nie zgadzam się (0)
Bardzo profesjonalna drukarnia!...
Bardzo profesjonalna drukarnia! Jakość druku wyśmienita nie wspomnę o życzliwej i kompetentnej obsłudze. Wizytówki i banery reklamowe zostały wykonane na czas i w dobrej cenie. Godny polecenia :)

Wojtek_60000

09.11.2018

Placówka

Warszawa, Nowoursynowska 161L

Nie zgadzam się (0)
Z mojego doświadczenia...
Z mojego doświadczenia najlepsza drukarnia w tym mieście, kompleksowa obsługa, mili i bardzo pomocni ludzie z pasją. Do tego wydruki ładne w wysokiej jakości i przystępnej cenie. Szczerze polecam

niezalogowany-uzytkownik

18.10.2018

Placówka

Warszawa, Nowoursynowska 161L

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrej jakości...
Bardzo dobrej jakości wydruki. Pomocni pracownicy w punkcie stacjonarnym, szybko i dokładnie. A do tego jedne z najlepszych cen w Warszawie. Super! Polecam zdecydowanie :)

Sebastian_661

02.10.2018

Placówka

Warszawa, Nowoursynowska 161L

Nie zgadzam się (0)
Dziękuję za przeprowadzoną...
Dziękuję za przeprowadzoną realizację mojego zlecenia. Szybko,przyjemnie i profesjonalnie. Obsługa klienta na bardzo wysokim poziomie. Pracownicy są uprzejmi, potrafią doradzić i służą pomocą. Nie ma również mowy o jakimkolwiek naciąganiu, polecam!

niezalogowany-uzytkownik

27.09.2018

Placówka

Warszawa, Nowoursynowska 161L

Nie zgadzam się (0)
Jestem w pełni...
Jestem w pełni zadowolony z wykonanej przez nich fotoksiążki, którą zamówiłam na urodziny mojej mamy. Dobra jakość okładki, wykonanych stron (zgodnie z uzgodnioną kolejnością) oraz wysoka rozdzielczość zdjęć. Dzięki wielkie za pomoc i wykonanie jej na czas. Mama z prezentu jest bardzo zadowolona. Polecam :)

Amelia_17

31.08.2018

Placówka

Warszawa, Nowoursynowska 161L

Nie zgadzam się (0)
Zamówiłem u nich...
Zamówiłem u nich kilka roll-upów firmowych oraz 10 tys. ulotek. Mają dobry zakres cen i cała realizacja została wykonana na czas. Ode mnie Polimax otrzymuje zdecydowanie najwyższą ocenę!

Rafał_1197

28.08.2018

Placówka

Warszawa, Nowoursynowska 161L

Nie zgadzam się (0)
W zeszłym roku...
W zeszłym roku zamawiałam fotoksiążkę i było wszystko ok, ale w tym roku jest tragedia! Do tego stopnia firma podniosła mi ciśnienie, że się tu zalogowałam żeby przelać swoja frustrację. Po pierwsze program nie działa, nie przesyła albumów, bo im serwer padł i tak jest od 4 miesięcy a może i dłużej kto to wie. Po drugie najłatwiejszym sposobem na zbycie klienta to wysłanie szablonowego maila. Za każdym razem rozmowa telefoniczna odbywa się z inną osobą, nikt nie jest za nic odpowiedzialny. Wręcz musiałam się prosić o zrealizowanie zamówienia, ale jak już człowiek poświęcił kilka godzin na zrobienie własnoręcznie projektu to nie może olać sprawy! Jak już wreszcie rzekomo wszystko się przesłało jak należy zapłaciłam za przesyłkę uwaga kurierską i czekam 13 dzień, aby wreszcie do mnie dotarła! Ponadto gdybym tam nie dzwoniła przez ostatnie 3 dni to pewnie bym sobie tak czekała w nieskończoność. Totalna olewka i niekompetencja ze strony pracowników! A szkoda, bo do albumów nie można się przyczepić, niewiele się różnią od cewy na przykład a są tańsze.

kaja_60

13.07.2016

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Obsługa koszmarna.01.10.2013 zamówiłam...
Obsługa koszmarna.01.10.2013 zamówiłam dwie pieczątki. Do dnia dzisiejszego niestety ich nie otrzymałam. W kreatorze zamówienia jest możliwość wgrania swojego projektu pieczątki, tak też zrobiłam, można było wgrać plik PDF, co też uczyniłam. 09.10.2013 otrzymałam informację, że jeden z plików się nie otwiera, poproszono o ponowne przesłanie pliku, tak też zrobiłam. Po czym nikt z pracowników firmy Polimax nie poinformował mnie, że nadal mają problemy z otwarciem tego pliku. 14.10.2013 otrzymałam informację, że pieczątki są w pakowalni, tzn. rozumiem, że firma Polimax otworzyła pliki i wykonała pieczątki i zleciła wysyłkę. Otóż co sie okazało po którymś z kolei przedzwonieniu do firmy, że owy plik nadal się nie otwiera (o czym nie zostałam poinformowana po wysłaniu po raz kolejny ww pliku). 17.10.2013 napisałam w tej sprawie do firmy Polimax co sie dzieje z moimi pieczątkami. Żadnej reakcji od nich nie otrzymałam. Olewka totalna!! 21.10.2013 firma Polimax zapewnia mnie, że w końcu pieczątki zostały wysłane. A i dodatkowo dodam, że rzucili dziś słuchawką, jak chciałam uzyskać od nich zwrot pieniędzy za zamówione pieczątki. NIE POLECAM!!!!!!!

zarejestrowany-uzytkownik

21.10.2013

Placówka

Warszawa, Nowoursynowska 161L

Nie zgadzam się (0)
. Zamówiłam pieczątkę...
. Zamówiłam pieczątkę dla mojej firmy. Po niedługim czasie otrzymałam pieczątkę, która była źle wydrukowana (w lustrzanym odbiciu), a więc nie do użytku. Złożyłam reklamację, zapewniono mnie, że szybko naprawią błąd. I faktycznie, po kolejnych kilku dniach listonosz zadzwonił do drzwi i przyniósł przesyłkę - tyle, że w kopercie była pieczątka innej firmy. Znowu zadzwoniłam i poprosiłam o natychmiastowe przesłanie pieczątki lub zwrot pieniędzy (sprawa była już dla mnie pilna). Pan zapewnił mnie, że wyślą kurierem poprawną pieczątkę. I wysłali - na zły adres, który jest już nieaktualny (zapewne mieli go w bazie po zamówieniu złożonym kilka miesięcy wcześniej). W dodatku, kurier nie otrzymał mojego numeru telefonu (choć kserownia takim dysponowała), więc o pieczątce, która na mnie czeka, dowiedziałam się tylko dlatego, że firma kurierska sprawdziła swoje wcześniejsze dostawy i znalazła numer telefonu przypisany do adresu (zresztą dodzwonili się do mojego znajomego, nie do mnie). Zadzwoniłam więc ponownie - to już była reklamacja reklamacji reklamacji. I za każdym razem muszę wysyłać maile, opisywać sytuację etc. Personel odbierający telefon pokornie przyjmuje moje reklamacje, jednak za każdym razem dostaję również polecenie, aby wszystko opisać w mailu i wysłać na adres taki i taki. Błędy pojawiają się z powodu zaniedbań na etapie druku i wysyłki.

zalogowany_użytkownik

20.08.2013

Placówka

Warszawa, Nowoursynowska 161L

Nie zgadzam się (0)
Zakład mieści się...
Zakład mieści się na terenie kampusu SGGW. Na stronie www.kserownia.pl sprawdziłem, że ma długie godziny otwarcia (6-22) i około 8 rano udałem się tam z pendrivem. Miałem do wydrukowania poster w formacie B1. Mały skromnie urządzony hall, szeroka lada, a za nią pokój z maszynami drukującymi – to zastałem po wejściu. Uprzejmy pan obsługiwał klientkę, a po chwili zaoferował pomoc mi. Ponieważ musiałem jeszcze poprawić jedną rzecz, ale w zakładzie nie było najnowszej wersji PowerPointa zaproponowano mi wysłanie pliku mailem, a potem tylko przyjście po odbiór. Podpowiedziano, żeby mimo wszystko plik zapisać w formacie PDF.Tak też uczyniłem. Mailowo spytano się mnie jeszcze o grubość i rodzaj papieru i gdy po pracy wróciłem po plakat, ten był już gotowy. Bez problemu zapłaciłem kartą i dostałem fakturę VAT. Otrzymałem też folię ochronną na plakat. 49 zł za poster B1 na papierze 120 g to bardzo dobra cena. Do tego naprawdę miła obsługa i profesjonalna pomoc oraz szybki czas realizacji – zdecydowanie polecam!

nattan

06.07.2012

Placówka

Warszawa, Nowoursynowska 161L

Nie zgadzam się (4)

Polimax

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Polimax?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie.