Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Polimax
Treść opinii: . Zamówiłam pieczątkę dla mojej firmy. Po niedługim czasie otrzymałam pieczątkę, która była źle wydrukowana (w lustrzanym odbiciu), a więc nie do użytku. Złożyłam reklamację, zapewniono mnie, że szybko naprawią błąd. I faktycznie, po kolejnych kilku dniach listonosz zadzwonił do drzwi i przyniósł przesyłkę - tyle, że w kopercie była pieczątka innej firmy. Znowu zadzwoniłam i poprosiłam o natychmiastowe przesłanie pieczątki lub zwrot pieniędzy (sprawa była już dla mnie pilna). Pan zapewnił mnie, że wyślą kurierem poprawną pieczątkę. I wysłali - na zły adres, który jest już nieaktualny (zapewne mieli go w bazie po zamówieniu złożonym kilka miesięcy wcześniej). W dodatku, kurier nie otrzymał mojego numeru telefonu (choć kserownia takim dysponowała), więc o pieczątce, która na mnie czeka, dowiedziałam się tylko dlatego, że firma kurierska sprawdziła swoje wcześniejsze dostawy i znalazła numer telefonu przypisany do adresu (zresztą dodzwonili się do mojego znajomego, nie do mnie). Zadzwoniłam więc ponownie - to już była reklamacja reklamacji reklamacji. I za każdym razem muszę wysyłać maile, opisywać sytuację etc. Personel odbierający telefon pokornie przyjmuje moje reklamacje, jednak za każdym razem dostaję również polecenie, aby wszystko opisać w mailu i wysłać na adres taki i taki. Błędy pojawiają się z powodu zaniedbań na etapie druku i wysyłki.