Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Polimax
Treść opinii: Obsługa koszmarna.01.10.2013 zamówiłam dwie pieczątki. Do dnia dzisiejszego niestety ich nie otrzymałam. W kreatorze zamówienia jest możliwość wgrania swojego projektu pieczątki, tak też zrobiłam, można było wgrać plik PDF, co też uczyniłam. 09.10.2013 otrzymałam informację, że jeden z plików się nie otwiera, poproszono o ponowne przesłanie pliku, tak też zrobiłam. Po czym nikt z pracowników firmy Polimax nie poinformował mnie, że nadal mają problemy z otwarciem tego pliku. 14.10.2013 otrzymałam informację, że pieczątki są w pakowalni, tzn. rozumiem, że firma Polimax otworzyła pliki i wykonała pieczątki i zleciła wysyłkę. Otóż co sie okazało po którymś z kolei przedzwonieniu do firmy, że owy plik nadal się nie otwiera (o czym nie zostałam poinformowana po wysłaniu po raz kolejny ww pliku). 17.10.2013 napisałam w tej sprawie do firmy Polimax co sie dzieje z moimi pieczątkami. Żadnej reakcji od nich nie otrzymałam. Olewka totalna!! 21.10.2013 firma Polimax zapewnia mnie, że w końcu pieczątki zostały wysłane. A i dodatkowo dodam, że rzucili dziś słuchawką, jak chciałam uzyskać od nich zwrot pieniędzy za zamówione pieczątki. NIE POLECAM!!!!!!!