Poradnia Dermatologiczna

(2.40)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (5 z 6)

Rewelacyjnie. Na minus:...
Rewelacyjnie. Na minus: oferta i cena, personel, sprawność obsługi, wiedza i doradztwo. Na plus: wygląd miejsca obsługi.

szunaJ

19.04.2016

Placówka

Świecie, Wojska Polskiego 126

Nie zgadzam się (0)
Do dermatologa państwowo...
Do dermatologa państwowo bardzo trudno się dostać w szybkim czasie. Jest jednak poradnia w Białymstoku, do której można przyjść bez wcześniejszej rejestracji i się zapisać na wizytę, i... siedzieć i czekać. Można też zadzwonić i panie w recepcji "zarezerwują miejsce", ale w kolejce i tak trzeba czekać - nie ma wizyt na godzinę. Ludzi w poradni jest ogromna ilość o każdej porze dnia. Jeśli chodzi o wiedzę i kompetencje to trudno ocenić. Pielęgniarki prawdopodobnie mają wystarczające kompetencje do pracy w rejestracji. Lekarze - trudno wyczuć, bo jedyne co usłyszałam, to "wszystko w porządku, nie ma zmian nowotworowych, można usunąć odpłatnie". Nawet na zadawane przeze mnie pytania odpowiadała pielęgniarka, bo lekarz nie popatrzył w moim kierunku. Z zachowaniem jest tam gorzej. Nie twierdzę, że u wszystkich, i nie twierdzę, że to nie przez zły dzień. Ale ile osób w ciągu jednego dnia może mieć "zły dzień"? W rejestracji panie są jak osy - cięte na wszystkich. I tu sprostowanie - też nie wszystkie. Ile razy nie podeszłam, tyle razy obok mnie ktoś został ironicznie wyśmiany lub delikatnie obrażony. Niewiedza pacjenta jest tu traktowana jak problem! Nie ma informacji, że trzeba przychodzić ze swoim numerkiem! A na każdego się krzyczy, że nie ma przygotowanego numerku. Lekarz mówi "proszę przyjść za tydzień", ale nie dodaje "proszę się ponownie zarejestrować i zapisać", a potem w rejestracji krzyczą, że "trzeba było przyjść i się zapisać". Skąd to wiedzieć, jeśli niektórzy przychodzą bez zapisania się i są przyjęci? Potwornie to bulwersujące.Zamiast pacjentom wytłumaczyć, to się krzyczy, że nie wiedzą. Jednak pielęgniarka w gabinecie lekarskim była przesympatyczna i wydawało mi się, że próbowała trochę zachowaniem zmniejszyć niechęć do lekarza. Jednak pan doktor był bardzo niesympatyczny. Pokazałam znamiona, że są nadrywane i przeszkadzają w codziennym funkcjonowaniu - powiedział, że nie mają zmian nowotworowych. (A przecież, jeżeli są nadrywane, to jest to już wskazanie do usunięcia!). Lekarz ani razu (dosłownie!) na mnie nie spojrzał, stwierdził, że znamoina mogę usunąć prywatnie za 150zł jedno. Po zapytaniu czy mogę zadzwonić, gdyby się coś zmieniło, on na to z bardzo nieprzyjemnym uśmiechem: "jak się pani dodzwoni". O cenach trudno mi pisać, gdyż nie mam rozeznania, ale jedno znamię laserowo usuwa się za 150zł. Wydaje mi się, ze jest to cena nieco przesadzona, bo czas trwania zabiegu i eksploatacja urządzenia są na znacznie mniejszym poziomie. Pacjenci za zabieg prywatnie wykonany nie dostają paragonu ani faktury (!) -więc koszta powinny być niższe. Asortyment mają w poradni bogaty, gdyż jest to poradnia przyszpitalna i większość problemów natury dermatologicznej można tu usunąć.z organizacją też jest tu przeogromny problem. Na moim przykładzie - przyszłam do poradni (przed gabinetem lekarskim były 2 osoby) i przy rejestracji zobaczyłam dwudziestoosobową kolejkę. Po zarejestrowaniu się poszłam pod gabinet, a tam 8 osób przed gabinetem. Niby niedużo, ale na wejście do lekarza czekałam 1,5 godziny, gdyż w międzyczasie lekarze przyjmowali osoby, które wykonywały zabiegi prywatnie! I gdy przede mną zostały 2 osoby, czekaliśmy na naszą kolej około 40 minut, bo w gabinecie trwał zabieg młodej kobiety, która tylko co weszła do poradni. Poradnia jest schludna i czysta, do wyglądu nie ma się zastrzeżeń, bo jest odpowiedni standard zachowany i nic nie rzuca się w oczy.

osti.ata

11.03.2014

Placówka

Białystok, Żurawia

Nie zgadzam się (0)
Począwszy od rejestratorki...
Począwszy od rejestratorki kończąc na Pani doktor, u której byłam z półtorarocznym dzieckiem na wizycie obsługa bardzo nie miła i nie kompetentna.Pani rejestratorka od niechcenia zapytała "słucham", gdy odpowiedziałam jej w jakiej sprawie przychodzę odpowiedziała że lekarz już nas nie przyjmie ponieważ w poniedziałki i wtorki to są zapisy a w resztę dni tygodnia to trzeba sobie przyjechać rano i czekać w kolejce. Gdy powiedziałam, że jestem z małym dzieckiem i muszę dostać się do lekarza aby tylko zerknął na rączkę synka, odpowiedziała abym zapytała pana doktora czy zechce nas przyjąć. Po wejściu do gabinetu młody pan doktor od razu podkreślił, że nie założy nam karty a zerknąć to on może naprawdę wyjątkowo. Pani w rejestracji jakby za karę umówiła nas na wizytę za tydzień. I tu znów nie miłe zaskoczenie ponieważ starsza pani doktor od wejścia traktowała nas z góry a w pewnym momencie podniesionym głosem zaczęła wywód: "Maścią to trzeba smarować minimum 4 tygodnie a nie 4 dni!" Przypomniałam jej, że byliśmy w poradni przed tygodniem i dopiero zaczęliśmy smarowanie poleconą przez wspomnianego pana doktora maścią, ponieważ po receptę musieliśmy pójść do swojej przychodni. Na to odpowiedziała prawie krzycząc: "Ale ja pani tłumaczę, że trzeba smarować 4 tygodnie".Pani doktor na koniec stwierdziła, że tak wogóle to o tej porze (14:20) się nie przychodzi ponieważ tylko rano można byłoby zrobić jakieś testy a przecież na taką godzinę nas zarejestrowano w rejestracji.W gabinecie byliśmy około 1 minutę i to o 1 minutę za długo.Poradnia dla dzieci w której lekarze kompletnie nie mają do nich podejścia. OBSŁUGA TRAGICZNA!!!!!

zarejestrowany-uzytkownik

28.08.2013

Placówka

Białystok, Żurawia

Nie zgadzam się (0)
Aby dostać się...
Aby dostać się do dermatologa w poradni specjalistycznej nalezy być przed godziną 7 z rana (najlepiej o 6 rano) i czekać aż otworzą przychodnię. Jest to dramat. Są dzienne limity i z musu ludzie muszą tak rano przychodzić i tak spora część nie zostanie przyjęta. Opórcz tego, duża część osób stojących do rejestracji jest starsza i nie ma siły stać tyle czasu a tu nie ma nawet ławek. Przepraszam, jedna ławka jest i to wszystko. Natmomiast już przy rejestracji to już nie ma. Trzeba rezerwować miejsce i iść pod gabinety lekarskie gdzie są ławki i tam oczekiwac na swa kolej do rejestracji.

zarejestrowany-uzytkownik

20.06.2012

Placówka

Białystok, Żurawia

Nie zgadzam się (0)
Celem mojej wizyty...
Celem mojej wizyty w poradni była konsultacja lekarska z dermatologiem na wcześniej umówiony termin 26 maja. Jednak ocenie będzie podlegała rejestracja tej przychodnii. Kiedy przyszłam potwierdzić do rejestracji swoje przybycie, to okazało się że nie ma mojej karty, nie było karty mojego chłopaka, ani nie było karty innych pań, pomogłam rejestratorce w szukaniu tych kart i powiedziałam że niech pani poszuka pod starym adresem i itd. Rejestratorka młoda szatynka powiedziała że nie może znaleźć mojej karty i powiedziała że mi wypisze nową, a ja do rejestratorki mówię po co mi nowa karta skoro jestem stałym bywalcem i lepiej niech się nasza kartoteka rodzinna znajdzie bo jak się rozchoruje mój tata, a ma dosyć poważne schorzenie, to nie żarty. Z gabinetu aż wyszła sama pani doktor i powiedziała że to tak nie może być, że nie ma kart pacjentów..A rejestracja składała się z pięciu półek. oto cała rejestarcja. Karty powoli zaczęły sie znajdować. Moim zdaniem jak pani z rejestracji nie chce się pracować, to niech nie pracuje, dlatego że taki zestaw jak profesjonalny lekarz z doktoratem, a ktoś kto odwala chałę i dodatku robi zamieszanie, to niech robi zamieszanie u siebie w domu.

Anna_149

27.05.2009

Placówka

Świecie, Wojska Polskiego 126

Nie zgadzam się (12)

Poradnia Dermatologiczna

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Poradnia Dermatologiczna?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie. Na minus:...
Rewelacyjnie. Na minus: oferta i cena, personel, sprawność obsługi, wiedza i doradztwo. Na plus: wygląd miejsca obsługi.