PKS Zielona Góra

(1.92)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (18 z 30)

fajne
fajne

olibamboli69_mgYS

04.12.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Starszy pan z...
Starszy pan z długimi włosami, ledwo słyszący za kierownicą, gdy się zdenerwuje to strasznie krzyczy i się trzęsie. Z tego co mówił do innej pasażerki w ROZMOWIE PODCZAS JAZDY, niedawno wrócił ze zwolnienia od psychologa. Dziś zostałam przez niego nakrzyczana za to, że sam nie potrafi podać reszty do ręki. Pieniądze wypadły, karykaturalnie rzucił je na fotel obok i powiedział że mam sobie wziąć. Po czym przyczepił się do moich paznokci i że „jak się go brzydzę to mam se kupić miesięczny”. Z racji że w autobusie siedzieli już pasażerowie i nie chciałam robić scen, jedynie zapytałam go spokojnie dlaczego na mnie krzyczy bo nic mu nie zrobiłam, na co odpowiedział żebym zeszła mu z oczu i że mam przejść dalej. Ani przepraszam ani dziękuję. Poza tym krytykuje młode osoby za to że nie mówią mu dzień dobry a gdy za każdym razem witałam się z nim, nigdy ale to nigdy nie usłyszałam odpowiedzi. Proszę się zastanowić nad tym pracownikiem bo to nie pierwsza taka sytuacja z nim związana. Po prostu nerwy z niczego.

karolina.sz

30.08.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Autobus odjechał z...
Autobus odjechał z innego stanowiska nie zabierając nikogo z 20 osób które na niego czekały

zarejestrowany-uzytkownik

01.08.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
To nie tylko...
To nie tylko totalna porażka ale dno zachowania firmy w stosunku do swoich klientów. Popieram nasze firmy, ale pierwszy i ostatni raz korzystam z tej firmy. Nie dość że nie informuje o odwołaniu kursu w tym wypadku z Zakopanego to jeszcze nie jest w stanie przeprosić, chociaż jest to bezpłatne, nie wspominając już o kosztach finansowych, to nie my, to tamci, nasz prawnik mówi że nie, A prawo mówi jednoznacznie że tak. Sumujac... Nie korzystać, nie kupować biletów. Takie firmy powinny zniknąć.. Resztę niech dopisze szef tego...

Niezweryfikowany Klient_LFMC

27.10.2019

Placówka

Zielona Góra, ul. Jana z Kolna 2a

Nie zgadzam się (0)
Totalna porażka linia...
Totalna porażka linia zawiesiła działalność na trasie Zakopane - Zielona Góra i nawet nie wszystkich poinformowałem sms,bilet kupiony i ludzie czekaja na dworcu w Zakopcu ale to nic bo czekają na trasie całej i nic nie wiedza,wiocha nieuczciwe postępowanie i beznadzieja, oddawać szmal za bilety (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Klient_7wGd

13.09.2019

Placówka

Zielona Góra, ul. Jana z Kolna 2a

Nie zgadzam się (0)
Bezczelne traktowanie klienta
Bezczelne traktowanie klienta

niezalogowany-uzytkownik

22.05.2019

Placówka

Zielona Góra, ul. Jana z Kolna 2a

Nie zgadzam się (1)
Autobus na czas?...
Autobus na czas? Po co :)

zarejestrowany-uzytkownik

21.05.2019

Placówka

Zielona Góra, ul. Jana z Kolna 2a

Nie zgadzam się (0)
Traktowanie pasażerów przez...
Traktowanie pasażerów przez PKS jest skandaliczne . Dzisiaj autobus z Zakopanego do Wrocławia miał zabrać moja córkę z Myślenic z Estakady o 13.20. Czekała od 13.00 po 40 min dodzwonila się i okazało się że autobus jest już w Krakowie. Na infolinii zaproponowano złożenie reklamacji celem otrzymania zwrotu za bilet. To że pasażerka została na przystanku i nie dojedzie do Wrocławia na czas nikogo nie interesuje

Klient_Tl3M

13.05.2019

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Jechałam autobusem PKS...
Jechałam autobusem PKS Zielona Góra na dosyć długiej trasie z Zielonej Góry do Nowej Rudy. Autobus był czysty, posprzątany. Kierowca był bardzo miły. Informował o dłuższych postojach. W czasie podróży były dwa dłuższe (30 minutowe) postoje. W trakcie których można było skorzystać z toalety i zrobić małe zakupy. W autobusie było ciepło. Podróż była komfortowa.

Ewa_980

13.12.2011

Placówka

Zielona Góra, ul. Jana z Kolna 2a

Nie zgadzam się (0)
Autobus relacji Nowa...
Autobus relacji Nowa Sól - Zielona Góra, wedle rozkładu umieszczonego na przystanku miał być 20.19 niemniej przyjechał 20.25 kierowca przy zakupie biletu ze zniżką nie imał pojęcia jaka powinna być cena biletu i pytał pasażera ile zazwyczaj płaci na tej trasie. Sytuacja niedopuszczalna, pasażer nie musi orientować się w zniżkach! na szczęście pasażerkę znała wartość biletu. Kierowca pokrętnie tłumaczył, że jest dużo zniżek i one mu się mylą. Daję pozytywną ocenę tylko dlatego, że autobus czysty zadbany ciepłu. Sama podróż była przyjemna i krótka. Nie ryczało radio za głośno było wręcz dopasowane do miejsca i uprzyjemniało czas spędzony w podróży.

Magdalena_2227

28.10.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (3)
Przez pół roku...
Przez pół roku wiele się zmieniło w PKS Zielona Góra. Zostały wprowadzone bilety elektroniczne, co jest dużym plusem. Niestety zdrożały bilety jednorazowe, jak i miesięczne. Pozytywnie oceniam sprzedaż biletów przez internet, jak również promocję związaną z darmowym przejazdem nad morze lub w góry za 5 biletów miesięcznych. Mam zastrzeżenia jednak do starych, psujących się autobusów, stale rosnących cen biletów, a także do nieaktualnych rozkładów jazdy.

witekzg_1

09.08.2011

Placówka

Zielona Góra, ul. Jana z Kolna 2a

Nie zgadzam się (1)
Po dzisiejszym incydencie...
Po dzisiejszym incydencie jestem bardzo zawiedziony na PKS Zielona Góra i nie życzę takiej sytuacji nikomu innemu. Dzisiaj czekałem na autobus do Żar o godz. 17. Byłem kilkanaście minut na przystanku (Łużycka, 2gi przystanek od dworca). Autobus przyjechał spóźniony o 15 minut. Ponadto kierowca nie zabrał nikogo tylko poinformował, że jest przepełniony i że za chwilę podjedzie drugi, podstawiony autobus. Jednak po 10 min i ten nie przyjechał. Następny autobus do Żar odjeżdżał o 18:20. Warunki pogodowe były fatalne: mróz -20 st. C, a ja muszę czekać na takim mrozie na autobus. Zadzwoniłem do Dyżurnego Ruchu, który poinformował że nie będzie żadnego autobusu dodatkowego, co jest absurdem w taką pogodę. Ze mną czekała także Pani w podeszłym wieku i kilka innych osób, a na trasie było jeszcze kilkanaście innych przystanków na których z pewnością czekali ludzie. Czekając na przystanku przemarzły mi dłonie i stopy, już słabo się czułem. Przewoźnik nie zainteresował się wcale losem ludzi czekających na autobus. A to jest 1,5 h czekania na dwudziestostopniowym mrozie! Z tego czekania jestem przeziębiony. W grudniu autobusy PKS Zielona Góra spóźniają sie na potęgę. Absolutnie nie polecam. Autobusy są kupowane używane, mają niewygodne i niskie fotele. Chętnie bym przeszedł do konkurencji - PKS Żary, gdyż mają nowe autobusy, w których zawsze znajdzie się miejsce siedzące i się nie spóźniają. Tak samo polecam innym podróżnym, jeśli nie musicie, nie korzystajcie z PKS Zielona Góra!!!

witekzg_1

30.12.2010

Placówka

Zielona Góra, ul. Jana z Kolna 2a

Nie zgadzam się (15)
Jest to moja...
Jest to moja kolejna obserwacja tej firmy - PKS Zielona Góra. Od października co miesiąc kupuję bilety miesięczne na przejazdy w tym przedsiębiorstwie. Zaobserwowałem wzrost cen biletów, a także ograniczanie konkurencyjności. Ostatnio skorzystałem z funkcji zakupu biletu miesięcznego przez Internet, co bardzo mi się spodobało - można zapłacić kartą płatniczą, jest szybciej i pewniej. Jeśli chodzi o konkursy PKS z wycieczkami - to bardzo nie podoba mi się przerzucanie kosztów wstępów do różnych obiektów na Klienta, co bardzo negatywnie odbieram. A jeśli mówić o codzienności - autobusy są stare, jeżdżą przepełnione i sieć komunikacyjna nadal nie jest dobrze rozwinięta. Ostatni bardzo dobry przykład zimowy - przystanki autobusowe nie są odśnieżane, aby wsiąść do autobusu trzeba pokonać hałdy śniegu.

witekzg_1

08.12.2010

Placówka

Zielona Góra, ul. Jana z Kolna 2a

Nie zgadzam się (0)
Niestety, ale muszę...
Niestety, ale muszę stwierdzić, że PKS Zielona Góra obniżył jakość obsługi swoich Klientów. Ostatnio zauważyłem podwyżki cen biletów, kasowanie niektórych kursów (tworząc w zamian nowe kursy na konkurencyjnej trasie Żaranina), a także przeładowane autobusy, które nie zatrzymują się na wszystkich przystankach! Przewoźnik powienien podstawić autobus taki, który pomieści wszystkich pasażerów, a jeśli to jest nie możliwe, to powinien zwiększyć częstotliwość kursów.

witekzg_1

29.10.2010

Placówka

Zielona Góra, ul. Jana z Kolna 2a

Nie zgadzam się (3)
Szok! naprawdę wielki...
Szok! naprawdę wielki szok i nie jestem nawet zaskoczony gdyż zdarza się to bardzo często. Jeżeli ktoś chce się dowiedzieć czegoś o komunikacji z jednego miasta do drugiego to musi sobie na internecie zobaczyć bo dzwoniąc na infolinię, albo jest ciągle zajęte, albo jak ktoś odbierze to niczego w sumie nie powie bo leci ze słowami tak szybko jak by się spieszył na porodówkę. Szkoda i bardzo mi przykro.

Obserwatorium

28.10.2010

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Duża sieć połączeń,...
Duża sieć połączeń, wprowadzanie promocji, kursy STUDENT BUS oraz konkursy to są zdecydowanie zalety. Jednak są i wady w PKS-ie. Często na trasy wyjeżdżają stare autobusy, w upalne dni jest problem z wentylacją, jest mało otwieranych okien w autobusach. Dyżurny ruchu nie ma pojęcia co się aktualnie dzieje z autobusem na trasie, który nie przyjechał na przystanek. Najbardziej irytujące jest jednak to, co PKS Zielona Góra robi z konkurencją. Krótko mówiąc - dzięki PKS-owi regularne kursy zawiesiła firma Marvel, ogranicza działalność firmy Żaranin, a także wprowadza dodatkowe kursy na 10 minut przed PKS Żary, zabierając pasażerów. Na tabliczkach przystankowych bardzo często brakuje informacji o kursach innych przewoźników, tabliczki są też nieaktualne. Na dworcu zrobienie osobnego stanowiska dla dwóch kursów PKS Żary w bardzo niewidocznym miejscu, co dezorientuje pasażerów i sprawia, że SĄ ZMUSZENI DO KORZYSTANIA Z USŁUG PKS Zielona Góra. Przykre jest także obwinianie innych przewoźników, że ich nowe kursy są nielegalne. Wielokrotnie byłem świadkiem, jak ochrona dworca sprawdzała pozwolenia na postój autobusu PKS Żary na placu manewrowym. A wystarczyłoby się tylko dogadać, a nie robić jakieś sztuczki a później się sądzić.

witekzg_1

13.06.2010

Placówka

Zielona Góra, ul. Jana z Kolna 2a

Nie zgadzam się (26)
Jestem artystką-malarzem. Chciałam...
Jestem artystką-malarzem. Chciałam przewieźć obraz formatu 150-120cm korzystając z komunikacji zbiorowej, drogowej - co często mi się zdarzało w latach wcześniejszych. Pan kierowca odmówił mi umieszczenia dość dużego obrazu w bagażniku autobusu (chociaż wiedziałam, że ten format mieści się bez problemu w bagażniku tego autobusu). nakazał mi wsiąść z obrazem do tylnej części, gdzie podobnie jak w całym autobusie było b.dużo pasażerów i mało miejsca. Sam nie kwapił się z jakąkolwiek pomocą i zanim dobrze weszłam do wnętrza już krzyczał prze cały, przegubowy autobus bym kupiła bilet, co oczywiście chciałam uczynić uzyskując pewność, że obraz jest w środku i jest bezpieczny dla pasażerów i samego obrazu. Oczywiście w trakcie podróży wynikały różne trudności dla mnie i pasażerów, którzy chcieli wysiadać, wsiadać, np. z dziećmi, wózkami itp. a ja musiałam ciągle trzymać, przestawiać, podnosić obraz, by te wszystkie czynności ułatwić pasażerom, co jednak nabawiło mnie stresu, napięcia i zmęczenia. Nie oceniam pana kierowcy na aż minus5, gdyż nie używał obraźliwych słów itp. Jednak jakość usługi pozostawiała wiele do życzenia i była ogromnym problemem dla większości uczestników owej podróży. jedyny plus owej sytuacji był taki, że dostałam nowe zamówienie od jednej z pasażerek.

Ewelina_108

22.09.2009

Placówka

Zielona Góra, ul. Jana z Kolna 2a

Nie zgadzam się (25)
Korzystałam z okienka...
Korzystałam z okienka Informacja. Obsługa sprawna, szybka i profesjonalna, a przy tym optymistycznie i łagodnie nastawiona na klienta. Otrzymałam odpowiedzi na wszystkie zapytania. Dodatkowo zostały przedstawione mi alternatywne rozwiązania, z których skorzystałam.

zalogowany_użytkownik

26.06.2009

Placówka

Zielona Góra, ul. Jana z Kolna 2a

Nie zgadzam się (28)

PKS Zielona Góra

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż PKS Zielona Góra?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.