Opinia użytkownika: pfhi
Dotycząca firmy: Chronos
Treść opinii: Od lat znajdowałem się w pozycji klienta oraz usługodawcy. Przez wszystkie lata doświadczenia zawodowego NIGDY nie spotkałem się z takim zachowaniem w stosunku do klienta.Narzeczona zostawiła tam zegarek Czajka do wyceny naprawy dla naszej wspólnej znajomej.Grzecznie prosząc o poinformowanie jaki będzie koszt usługi.Następnego dnia otrzymała sms z informacją, że zegarek jest naprawiony i czeka na odbiór.Z ciekawości zadzwoniłem do serwisanta i uprzejmie zapytałem dlaczego pomimo niewielkiego kosztu nie zostaliśmy o nim poinformowani. Po czym serwisant naskoczył na mnie jak ja w ogóle śmiem kwestionować powzięte przez niego kroki, i pretensjonalnym tonem zakomunikował, że za takie pieniądze o oni bateryjki w zegarkach wymieniają. Po czym po kolejnych kilku uwagach rozłączył się.Zaraz po rozmowie pojechałem po odbiór naprawionego zegarka.Na miejscu okazało się, ze serwisant wymontował międzyczasie z zegarka część odpowiadającą za jego prawidłowe działanie i został nam zwrócony oraz odmówiono dalszej naprawy. Przeżyłem totalny szok! Na prośbę rozmowy z serwisantem wyszła rzekoma właścicielka i powiedziała "nie bo nie".Pamiętam, że sklep Chronos jest tam od lat nadziwić się nie mogę jakim cudem oni się tam utrzymują?Obsługa i kontakt z klientem na niskim poziomie.Panie nie mają pojęcia o zegarkach a serwisant jest pretensjonalny. Absolutnie nie polecam zakupów i usług w sklepie Chronos!!!