MiniPolo Market

(3.26)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (9 z 9)

Pracownicy tego sklepu...
Pracownicy tego sklepu chyba są bardzo mocno zmęczeni, pani na kasie prawie spała, nie wspominając, że nie usłyszałam takich słów jak dzień dobry czy dziękuje.

Poziomk@

28.02.2024

Placówka

Piotrków Trybunalski, Belzacka 69

Nie zgadzam się (0)
Lubię chodzić do...
Lubię chodzić do tego sklepu, ale każda wizyta wiąże się ze staniem w kolejce. Zazwyczaj jest otwarta jedna kasa, a ludzi mnóstwo. Przydałaby się kasa samoobsługowa, zwłaszcza jak się wchodzi do sklepu po jedną rzecz.

Poziomk@

06.07.2023

Placówka

Piotrków Trybunalski, Belzacka 69

Nie zgadzam się (0)
Spotkalo mnie bardzo...
Spotkalo mnie bardzo miłe zaskoczenie w czasie ostatniej wizyty w Polo, a mianowicie pojawiła się mąka orkiszowa, której cały czas używam i to w bardzo atrakcyjnej cenie. Takie niespodzianki to ja lubię.

Poziomk@

03.07.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Polo Market w...
Polo Market w Poddębicach zapewnia przyzwoitą obsługę, można porozmawiać z pracownikami którzy dosyć często pojawiają się na hali, nie są opryskliwi. Szczególnie atrakcyjne są ceny i asortyment produktów mięsnych, co tydzień pojawiają się zniżki na dowolne produkty mięsne. Wygląd samego marketu również nie odbiega od normy tego typu placówek, jest troszkę zbyt dużo stoisk, szczególnie przy samym wejściu ulokowano stoisko z warzywami i owocami co utrudnia trochę ruch klientów. Sama organizacja jest niestety na niskim poziomie z racji dużej ilości klientów czasem stoi się w kolejkach po 10-15 minut szczególnie na stoisku z produktami mięsnymi. Zapewne jest tak z racji tego iż wielu klientów dokonuje zakupów przejazdem. Jednak polecam ze względu na dostępność towaru.D.K

Daniel_553

01.05.2016

Placówka

Poddębice, Przejazd 13

Nie zgadzam się (0)
Po zmianie ...
Po zmianie wizerunku sklep zmienił się na gorsze, nie ma takiego asortymentu jak kiedyś, obsługa też nie potrafi powiedzieć czy daną rzecz mają czy nie. Duże kolejki przy kasach, tylko panie kasjerki choć widać że zmęczone starają się nadrobić wszystko uśmiechem.

zarejestrowany-uzytkownik

12.08.2014

Placówka

Bydgoszcz, Nad torem 66

Nie zgadzam się (0)
Dział mięsny...
Dział mięsny : długi czas oczekiwania pomimo tego że dwie osoby obsługują .Brak oznaczonych etykiet cenowych o trwających promocjach.Luki towarowe.Jedna działająca kasa

Daniel_483

06.08.2014

Placówka

Lwówek Śląski, Wojska Polskiego 32 A

Nie zgadzam się (0)
Panie na dziele...
Panie na dziele mięsnym nie należą do zbyt przyjemnych. Nie podoba mi się w jaki sposób wystawiane są rzeczy z krótką datą ważności- przy lodówce stoi skrzynka do której powrzucane jest wszystko bez ładu i składu. Jest też jedna Pani na kasie która nie należy do zbyt miłych. Często otwarta jest tylko jedna kasa i kolejki są mega.

zarejestrowany-uzytkownik

13.07.2014

Placówka

Płock, Tysiąclecia 14

Nie zgadzam się (0)
W dniu 09...
W dniu 09 kwietnia 2013 r. robiłam zakupy w sklepie Polo Market w Ostrołęce przy ul. Hallera. Parking przed sklepem był zastawiony i nie było nawet jednego miejsca do zaparkowania. W skelpie było sporo ludzi, więc przy kasie ustawił się długa kolejka. Otwarte były dwie z trzech kas. Przy kasie, przy której ja stałam kolejka poruszał się bardzo wolno, pani kasjerka pracowała bardzo powoli ( nie jest nowa, widuję ja od dawna). Osoba, która płaciła za zakupy przede mną była jej znajoma. Pani nie zwracając uwagi na długą kolejkę wdała się w pogawędkę o jakiejś ich wspólnej znajomej. Skończyła rozmawiać, gdy któraś z osób stojących za mną zwróciła jej uwagę. Ogólnie sklep ten oceniam dobrze, mają dobre ceny, często są ciekawe promocje. Jednak obsługa przy kasie dość często jest zbyt powolna.

Magdalena_1922

10.04.2013

Placówka

Ostrołęka, Hallera

Nie zgadzam się (0)
Dzisiaj poszłam na...
Dzisiaj poszłam na zakupy do MiniPolo Marketu, który znajduje się przy targowisku. Potrzebowałam jedynie najbardziej niezbędne rzeczy, więc pomyślałam, że wszystko tam kupię. Po wejściu do sklepu zauważyłam, że panuje tam czystość. Wózki stały w równych rzędach a koszyki poustawiane były równo jeden na drugim. Podłoga nie była nigdzie zabrudzona. Wzięłam koszyk i zaczęłam szukać produktów, po które przyszłam. Zaraz po minięciu bramki znajduje się stoisko z owocami i warzywami. Wszystko tam było bardzo świeże i apetycznie wyglądało. Dalej artykuły spożywcze, nabiał i napoje. Do ułożenia lub też wyeksponowania produktów na półkach lub w lodówkach- nie mam żadnych zastrzeżeń, aczkolwiek jeśli chodzi o komfort w poruszaniu się po sklepie- jest na co narzekać. Gdy jakiś pracownik wyjedzie na salę z wózkiem, z którego musi rozładować towar to klienci muszą się bardzo przepychać, aby przejść. A do tego dodam, że klientów było dosyć sporo, więc zatarasowane przejście było sporym problemem. W dalszej części sklepu znajduje się pieczywo oraz wędliny. Do tych stanowisk nie mam żadnych zastrzeżeń. Na całym sklepie pachniało chlebem, więc musiał być on świeży. W kasach spore kolejki, lecz kasjerki uwijały się z pracą jak mogły. Pracownica, która mnie obsługiwała była sympatyczna i grzeczna.

zarejestrowany-uzytkownik

03.03.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

MiniPolo Market

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż MiniPolo Market?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Pracownicy tego sklepu...
Pracownicy tego sklepu chyba są bardzo mocno zmęczeni, pani na kasie prawie spała, nie wspominając, że nie usłyszałam takich słów jak dzień dobry czy dziękuje.